هواوی P10 گواهی FCC را برای عرضه در آمریکای شمالی دریافت کرد

انتظار می‌رود هواوی در تاریخ 26 فوریه و در طی برگزاری کنفرانس خود در نمایشگاه MWC 2017 از دو پرچم‌دار به نام‌های هواوی P10 و هواوی P10 Plus رونمایی کند. یکی از این دو مدل به تازگی توانسته گواهی FCC را دریافت کند که احتمال حضور این مدل در ایالات متحده را افزایش می‌دهد. این اسمارت‌فون با شماره مدل  VTR-L29 خواهد بود و به احتمال بسیار زیاد در ایالات متحده و کانادا نیز عرضه می‌شود.

از جمله مشخصاتی که تاکنون برای هواوی P10 منتشر شده است می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560، چیپست کایرین 960 به همراه پردازشگر گرافیکی Mali-G71 GPU و 4 یا 6 گیگابایت رم اشاره کرد. این اسمارت‌فون در سه نسخه 32، 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

اگر از علاقه‌مندان به عکاسی با تلفن همراه هستید، P10 می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. این اسمارت‌فون از یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که با همکاری لایکا توسعه داده شده است. در بخش سلفی نیز می‌توانیم بک سنسور 8 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم که مقدار مناسبی به نظر می‌رسد. هواوی P10 برخلاف نسل گذشته از سنسور اثر انگشت در بخش جلویی استفاده کرده است. پرچم‌دار آینده هواوی به صورت پیش‌فرض به اندروید 7 نوقا مجهز شده است و تولید نیرو در آن به وسیله یک باتری 3100 میلی آمپری صورت می‌گیرد. هواوی P10 از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود تفاوت اصلی دو مدل P10 و P10 Plus در نمایشگر آن‌ها است که یکی از آن‌ها از نمایشگری فلت استفاده می‌کند و دیگری به نمایشگری با کناره‌های خمیده مجهز خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH