مسابقه هوشمندانه دهم: پسورد چیست؟

پس از برگزاری نه مسابقه از فصل دوم هوشمندانه، حال نوبت به سوال دهم و آزمونی دیگر برای شما رسیده است تا ذهن‌تان را به چالش بکشد.

قوانین کلی مسابقه پیش از این خدمت شما توضیح داده شد، فقط این مورد را در نظر داشته باشید که برای بحث جهت رسیدن به جواب با سایر کاربران و ارسال پاسخ در بخش دیدگاه‌ها آزاد هستید. از اینجا می‌توانید قوانین کلی را نگاهی بیندازید و به یاد داشته باشید ما هر روز راس ساعت 12 ظهر یک سوال معماگونه برای‌تان طرح می‌کنیم و شما می‌بایست تا قبل از ساعت 10 صبح فردا به آن پاسخ دهید. در این بین، در ساعاتی خاص به شما راهنمایی‌هایی برای حل معما می‌کنیم. ساعت قرار دادن راهنمایی‌ها مشخص نیست ولی مکان قرار گیری راهنما فقط در صفحه اینستاگرام و تلگرام آی‌تی‌رسان است.

نفر نخست این مسابقه، برنده یک اسپیکر بلوتوث هوشمند خواهد شد!

سوال هوشمندانه دهم

 

بهادر مشغول انجام دادن یک بازی کامپیوتری هیجان انگیز است، وارد یکی از اتاق‌ها می‌شود که در آن گاوصندوقی قرار دارد و درونش یک اسلحه ارزشمند برای ادامه بازی گذاشته شده است. این رمز عبور ۵ رقمی دارای ۴ راهنمایی است که برای وارد کردن کد رمز، بایستی به آن‌ها دقت کرد.

‍‍۱- رقم چهارم پسورد، چهار بار (۴ تا) بزرگ‌تر از رقم دوم است
۲- رقم سوم پسورد، سه بار (۳ تا) کوچک‌تر از رقم دوم است
۳- رقم اول پسورد، سه برابر رقم آخر است
۴- جمع سه جفت از اعداد رقم یازده می‌شود

حال شما بگویید پسورد درست چیست؟

برای پاسخ دادن سه نکته زیر را در نظر بگیرید

1- برای شرکت در این مسابقه حتما بایستی عضو سایت باشید و پاسخ را با نام کاربری خودتان ارسال کنید (برای عضویت از اینجا اقدام کنید). فردی که پس از مسابقه دوازدهم حایز بیشترین آی‌تی (امتیاز) شده باشد (در مجموع) ضمن دریافت عنوان هوشمندترین کاربر آی‌تی‌رسان، اسپیکر هوشمند را نیز هدیه می‌گیرد.

2- پاسخ را در کامنت‌های همین مطلب بگذارید! شاید با خود بگویید که سایر کاربران هم پاسخ شما را می‌بینند؛ درست است اما آن‌ها از کجا می‌دانند که جواب درست چیست؟ ضمن اینکه نفرات نخست، بیشترین امتیاز را دریافت می‌کنند و برای همین اول بودن بسیار مهم است. همچنین ما پاسخ‌ها را پس از ۳۰ دقیقه منتشر می‌کنیم.

3- برای گذاشتن دیدگاه درباره مسابقه محدودیتی وجود ندارد اما شما تنها یک بار می‌توانید پاسخ دهید و حتی اگر بفهمید که جواب‌تان اشتباه بوده، هیچ کاری برای تغییر آن دیگر نمی‌توانید بکنید! پس کاملا تامل کرده و سپس پاسخ را ارسال نمایید. بایستی پاسخ را هم در یک دیدگاه مجزا و به صورت زیر که داخل پرانتز قرار دارد، بنویسید.

(پاسخ هوشمندانه: جواب)

37 در مورد “مسابقه هوشمندانه دهم: پسورد چیست؟”

  1. دو رمز ۳۳۰۷۱ و ۳۴۱۸۱ هر دو میتواند منطبق بر راهنمایی باشد و هر دو جواب معماست! خصوصا شرط آخر:
    ۳۴۱۸۱ : (۳+۱)+(۴+۱)+(۱+۱)=۱۱
    ۳۳۰۷۱: (۳+۱)+(۳+۱)+(۳+۰)=۱۱
    بقیه اعداد به دست آمده شرط آخر را (مجموع سه جفت برابر با ۱۱) را بر قرار نمیکند بنابر این تنها این دو رمز قابل قبول است.

    1. دوست عزیز منظور از سه جفت یعنی جمع دو عدد در این پسورد به صورت سه مرتبه که برای جواب‌های شما صادق نیست و فقط در همان جواب اصلی وجود دارد (یعنی ۵+۶ به عنوان اولین جفت)

  2. (پاسخ هوشمندانه: ۶۵۲۹۲)
    با سلام کاربر babak از کاربربای قدیم آی تی رسانم .ویندوز سیستمو عوض کردم پسورد رو میزنم نمیاره و مجبور شدم کاربری جدید ایجاد کنم.

  3. (پاسخ هوشمندانه: ۶۵۲۹۲ من همون کاربر maximus.ow هستم که اولین نفر همین جواب رو ارسال کرده بود )

  4. (پاسخ هوشمندانه: رمز یک عدد پنج رقمیه ولی تو راهنمایی آخر گفتید سه جفت( یعنی شش رقم) این منطقی نیست)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH