در مایکروسافت سرفیس بوک 2 خبری از جدا شدن نمایشگر نخواهد بود

براساس شایعه‌ای جدید توسط یک منبع متصل به زنجیره تامین محصولات مایکروسافت، نسل جدید سرفیس بوک در حال تولید انبوه است. این شرکت ظاهرا محصول جدید خود را در اواخر این ماه یا ماه آوریل رونمایی خواهد کرد.

سرفیس بوک 2 از نسل قبلی خود ارزان‌تر خواهد بود و مایکروسافت قیمت پایه 1000 دلاری را برای آن درنظر گرفته است. این قیمت با حذف یکی از ویژگی‌های اصلی و ممتاز نسل اصلی این دستگاه یعنی طراحی 2 در 1 بدست آمده است. نسل اول سرفیس بوک را کاربر می‌تواند براساس نیاز خود به‌صورت لپ‌تاپ یا تبلت استفاده کند.

گفته می‌شود که مدل جدید یک لپ‌تاپ سنتی خواهد بود و کاربر نمی‌تواند نمایشگر آن را جدا کند. اگر این ادعا درست باشد، به این معنی خواهد بود که مایکروسافت نمی‌خواهد برای سری سرفیس پرو رقیبی ایجاد کند.

از سوی دیگر، در این گزارش ذکر شده که مایکروسافت تنها توانسته 500 هزار سرفیس بوک در سال 2016 به فروش برساند، بنابراین دلیل اصلی این تصمیم نمی‌تواند تاثیر آن بر روی میزان فروش سرفیس پرو باشد. به‌نظر می‌رسد که قیمت بالای نسل اول سرفیس بوک باعث محدودیت در تقاضا برای آن شده است، بنابراین ما انتظار داریم که مایکروسافت با کاهش قیمت این دستگاه بر فروش آن اضافه کند. براساس ادعا این منبع، مایکروسافت می‌تواند 1.2 تا 1.5 واحد از سرفیس بوک و 6 میلیون سرفیس پرو در سال 2017 بفروشد. این دستگاه جدید از نمایشگر 13.5 اینچی و بدنه‌ آلیاژی منیزیم و آلومینیوم بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH