تصویر گلکسی S8 سامسونگ در رنگ بنفش سلطنتی منتشر شد

اخبار، اخبار و اخبار مربوط به دو گوشی هوشمند گلکسی S8 و S8 پلاس تمامی ندارد و در تازه‌ترین تصویر منتشرشده، سامسونگ گلکسی S8 در رنگ بنفش سلطنتی رؤیت شده است.

تنها 10 روز تا معرفی رسمی گلکسی اس8 و اس8 پلاس مانده و در این دو هفته اخبار و شایعات داغ‌تر و جذاب‌تر پیگیری می‌شوند. در تصویر منتشرشده جدیدی که منتسب به گلکسی S8 است، تفاوتی با تصاویری که قبلا از این پرچم‌دار منتشرشده وجود ندارد و تنها نکته‌ای که به چشم می‌آید رنگ زیبای بنفش سلطنتی است.

همان‌طور که در تصاویر مشخص است، بدنه پشتی گوشی بنفش سلطنتی بوده و قاب جلویی مشکی است، به‌نظر می‌رسد سامسونگ به ست کردن رنگ بدنه پشتی و جلو علاقه بسیاری دارد و در گلکسی اس8 سبک طراحی خود را عوض کرده است.

با دقت بیشتر در تصاویر منتشرشده از این گوشی هوشمند، برآمدگی دور دوربین و سنسور اثرانگشت قابل‌مشاهده است که احتمال می‌رود برای تشخیص بهتر سنسورها توسط کاربر باشد و یا از شکستگی شیشه لنز دوربین گوشی محافظت کند.

سابقه استفاده سامسونگ از رنگ‌های دل‌فریب و جذاب در گوشی‌های قبلی این شرکت نیز به چشم می‌خورد، دو پرچم‌دار قبلی این شرکت؛ گلکسی S7 و S6 نیز رنگ‌های زیبا و متفاوتی داشتند که می‌توان به تولید گلکسی S6 در رنگ سبز اشاره کرد؛ بنابراین تعجبی ندارد که در طراحی گلکسی اس8 نیز از رنگ‌های جدید و چشم‌نوازی استفاده شود.

پیش‌ از این شایعات منتشرشده از عرضه گلکسی اس8 در چهار رنگ حکایت داشت و اکنون تصویری از رنگ بنفش این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است.

نظر شما درباره این رنگ چیست؟ آیا علاقه‌ای به رنگ‌های متفاوت در طراحی تلفن‌های هوشمند دارید؟

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

2 در مورد “تصویر گلکسی S8 سامسونگ در رنگ بنفش سلطنتی منتشر شد”

  1. من حتی رنگ طلاییش رو که مثلن!!لو رفته بود رو دیدم ولی تو اون۴رنگ طلایی و بنفش نبود الان ولی میبینم بنفش هم هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH