آشنایی با مهارت‌های جدید اضافه شده به گوگل هوم

همان طور که اپلیکیشن‌های موبایلی باعث می‌شوند تا یک پلت‌فرم بسیار عالی کار کند، مهارت‌های مختلف هم مواردی هستند که در سیستم‌هایی مانند آمازون اکو و دستیار صوتی گوگل باعث کاربردی‌تر شدن‌شان می‌شوند.

در حال حاضر آمازون اکو الکسا با داشتن بیش از ده هزار توانایی و مهارت در خودش؛ عرصه رقابت را برای دستیار صوتی گوگل به شدت دشوارتر از همیشه کرده است. اما دستیار صوتی گوگل هم با سرعت کم در تلاش است تا خودش را به تمامی مهارت‌های جدید آپدیت کند.

بر اساس گزارشی که از VentureBeat به دست‌ ما رسیده، گوگل اخیرا 15 مهارت جدید را به دستیار صوتی‌اش اضافه کرده است. این سرویس‌های تازه اضافه شده با هم رابطه‌ای ندارند و هر کدام یک فعالیت‌ با موضوع‌ جداگانه انجام می‌دهند. به عنوان مثال اکنون شما قادر خواهید بود تا دمای هوای کره مریخ را بپرسید و یا از رتبه IMDB فیلم و سریال‌ها باخبر شوید.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید و کاربردی به این دستیار هوشمند، بررسی تاریخ انقضا مواد غذایی شما است که با دستیار صوتی گوگل هماهنگ می‌گردد و در صورتی که بعد از مدتی تاریخ انقضای محصول مورد نظر شما تمام شود، به شما هشدار داده ‌می‌شود.

این سرویس‌ها به اضافه تعدادی دیگر در دستیار صوتی گوگل شما و یا Google Now افزوده خواهند شد و به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH