نمونه تصاویر گرفته شده با گلکسی S8 و مقایسه آن با S7/S7 Edge ،ال‌جی G6 و آی‌فون 7

حتما خبر رونمایی گلکسی S8 و S8 پلاس را شنیده‌اید. از ویژگی‌های پرچمدار‌های جدید سامسونگ می‌توان به صفحه نمایش با نسبت تصویر 18.5:9، حاشیه‌های بسیار باریک و رابط کاربری جالب و جدید آن اشاره کرد. احتمالا همه شما از ویژگی‌های جدید این اسمارت‌فون مطلع شده‌اید. ولی شاید دوست داشته باشید بدانید که تغییراتی که در این گوشی صورت گرفته است، در سطح سخت افزار و در عمل چگونه کار می‌کنند.

از آنجایی که دوربین یکی از اساسی‌ترین اجزا در اسمارت‌فون‌های پیشرفته امروزی به حساب می‌آید، ما نیز تصمیم گرفتیم تا به بررسی ظرفیت و قدرت دوربین گلکسی S8 بپردازیم. همچنین در ادامه به مقایسه دوربین این اسمارت‌فون با گوشی‌های هم رده آن که در حال حاضر در بازار موجود هستند، خواهیم پرداخت.

در عکس‌هایی که با دوربین پشت S8 و S8 پلاس گرفته شد، انتظار می‌رفت که وضوح تصویر در مقایسه با S7 افزایش چشمگیری داشته باشد. ولی با کمال تعجب باید گفت که دوربین گلکسی S8 و S8+ تغییر خاصی نسبت به S7 و S7 Edge نداشته است. پرچمدار‌های سامسونگ به دوربین‌های 12 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند که بسیار شبیه به نسل قبل خود هستند. تفاوت اصلی بین S8 و S7، در نرم‌افزار مربوط به عکاسی طراحی شده برای این اسمارت‌فون است. این نرم‌افزار، عملیات پردازش تصویر را سریع‌تر انجام می‌دهد و همچنین در عکس‌برداری با نور کم نیز عملکرد بهتری دارد.

تصاویری که در زیر مشاهده می‌کنید، توسط سه پرچمدار از سه کمپانی Samsung، Apple و LG و همچنین Galaxy S7 گرفته شده است. قضاوت را به شما واگذار می‌کنیم. به نظر شما کیفیت تصویر کدام‌یک بهتر است؟

 

 

 

 

 

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

7 در مورد “نمونه تصاویر گرفته شده با گلکسی S8 و مقایسه آن با S7/S7 Edge ،ال‌جی G6 و آی‌فون 7”

  1. عزیزان تصویر بیشتر از ۵ مگا پیکسل دیگه فایده نداره شما که نمی خواهید زوم کنید من گوشیم ۱۳ مگا پیکسله میرم رو ۵ مگا می زارم اون چیزی که خیلی مهمه حافظه است اگه ۵ ترا بود خوب میشد.

  2. عزیزان تصویر بیشتر از ۵ مگا پیکسل دیگه فایده نداره شما که نمی خواهید زوم کنید من گوشیم ۱۳ مگا پیکسله میرم رو ۵ مگا می زارم اون چیزی که خیلی مهمه حافظه است اگه ۵ ترا بود خوب میشد

  3. سامسونگ دوربین پرچمداراش با کیفیته ولی زیاد طبیعینشون نمیده رنگا رو پر رنگ و روشن نشون میده ولی خب مردمم همینو میخوان پر زرق و برق

  4. از حق نگذریم سامسونگ نرم افزار دوربینش حرف نداره ( منظورم مچ بودن نرم افزار و سخت افزار هست)
    با اینکه سنسور های دوربیناش را از سونی میخره ولی به بهترین شکل ازش استفاده میکنه اما سونی نه!
    با اینکه طرفدار سونی هستم اما سونی باید یه فکری به حال نویز هایی که داخل عکس میفته بکنه!!!!

  5. سلام بابا عکس واقعی شما راحت در ایفون ومقداری در ال جی میبینی ولی در سامسونگ واضحه که از نور زیاد استفاده میشه که اصل نور محیط وعکس رو زیر سوال میبره البته این نظر شخصی بنده است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH