با نوشیدنی انرژی‌زا وان‌پلاس آشنا شوید!

بنا به دلایلی وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3T دو گوشی هوشمند بسیار موفق و محبوب در بازار محسوب می‌شوند. یکی از این دلایل موفقیت بالا، قابلیت حرفه‌ای Dash Charge است. Dash Charge یک قابلیت جدید است که به صورت اختصاصی توسط وان‌پلاس ساخته و معرفی شده است. توسط این قابلیت که برای اولین بار بر روی گوشی‌های وان‌پلاس 3 و وان‌پلاس 3T قرار گرفته، شما قادر خواهید بود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تلفن‌ همراه‌تان را شارژ کنید و تجربه‌ای عالی از سرعت شارژ آن داشته باشید.

اما به تازگی وان‌پلاس اعلام کرد که درحال کار کردن بر روی یک ویژگی جدید و خاص در Dash Charge است که نه تنها باعث بهبود عمر باتری گوشی شما می‌شود، بلکه بر روی زندگی واقعی شما هم تاثیرگذار خواهد بود.

با Dash Energy آشنا شوید! نوشیدنی انرژی‌زایی که توسط کمپانی وان‌پلاس ساخته شده و دقیقا مانند این ویژگی در تلفن همراه، باعث بهبود شارژدهی خودتان می‌شود! شعار این نوشیدنی انرژی‌زا به این صورت است:

انرژی یک روز کامل را در نیم ساعت تجربه کنید!

از این شعار می‌توان نتیجه گرفت که این نوشیدنی بر روی خواب افراد تاثیر خواهد گذاشت و حدس می‌زنیم با نوشیدن این محصول در طول یک روز کامل تنها نیم ساعت به خواب نیاز پیدا خواهید کرد. به زبان ساده‌تر با نوشیدنی انرژی‌زا Dash، نیم ساعت خواب برای این که برای یک روز کامل انرژی داشته باشید کاملا کافی خواهد بود.

وان‌پلاس چند روز پیش هم یک رویداد خیابانی به راه انداخت و نمونه‌هایی از نوشیدنی‌اش را به صورت رایگان در میان مردم پخش کرد تا آن را امتحان کنند. این رویدادهای خیابانی در کشورهای مختلفی از جمله انگلستان، هندوستان و بخش‌هایی از اروپا توسط وان‌پلاس برگزار گردید. همزمان با معرفی و عرضه این نوشیدنی تخفیفات و هدایایی مانند آداپتور مخصوص Dash و کابل Dash Type-C به علاقه‌مندان داده می‌شد. این شرایط ویژه تا چهارم آوریل ادامه داشته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH