هوآوی انجوی 7 پلاس مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی با رزلوشن 720p است

مشخصات فنی گوشی جدید هوآوی موسوم به انجوی 7 پلاس به بیرون درز پیدا کرده و ظاهرا از نمایشگر 5.5 اینچی با رزلوشن 720p بهره می‌برد. گفته می‌شود که این دستگاه برای بازار چین در نظر گرفته شده و 1599 یوآن قیمت خواهد داشت، یعنی معادل 230 دلار که چیزی بین بخش پایین‌رده و میان‌رده گوشی‌های بازار محسوب می‌شود. اگرچه تمام مشخصات سخت‌افزاری انجوی 7 پلاس در این لیک ذکر نشدند، اما جزئیات دیگری به‌جز اندازه و رزولوشن نمایشگر نیز افشا شد.

بنا به ادعای این لیک، هوآوی انجوی 7 پلاس مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 435 و واحد پردازش گرافیکی Adreno 505 است. علاوه بر این، این گوشی از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است، اما مشخص نیست که فضای ذخیره‌سازی به‌وسیله کارت حافظه قابل افزایش هست یا خیر. یک دوربین 12 مگاپیکسلی روی قاب پشتی یافته می‌شود و یک حسگر 8 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه هم وظیفه سلفی گرفتن و ویدیو چت را بر عهده دارد. از مشخصات دیگر این دستگاه می‌توان به باطری 4000 میلی‌آمپر ساعتی، سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا و قاب پشتی فلزی اشاره کرد.

این لیک اشاره‌ای به اسکنر اثر انگشت نکرد، اما در تصویر منتشرشده می‌توان این حسگر را در پشت دستگاه مشاهده کرد. یک فلاش LED نیز در سمت راست دوربین اصلی قرار دارد. این گوشی از پورت MicroUSB برای شارژ کردن و انتقال اطلاعات استفاده می‌کند و جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم در بالای گوشی کار گذاشته شده است. تاریخ عرضه هوآوی انجوی 7 پلاس هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH