جایزه بهترین لپ‌تاپ ویندوزی سال به شرکت MSI تعلق گرفت

به عنوان برند شماره یک گیمینگ، نوت‌بوک‌های MSI همواره یک انتخاب برتر برای جامعه گیمینگ هستند. MSI با لپ‌تاپ‌های گیمینگ قدرتمند خود، برترین برند برای برآورده کردن نیاز گیمرها از جنبه های گوناگون است. امسال MSI برای دومین سال متوالی نشان بهترین لپ تاپ ویندوزی را با نشان “PCMag Readers’ Choice” از آن خود کرد.

PC Magazine که یکی از معتبرترین و خوش نام‌ترین مجله‌های کامپیوتر در ایالات متحده است همه ساله به نظرسنجی از خوانندگان می‌پردازد و بازخوردهای دریافتی را به آمار تبدیل می‌کند. MSI در این زمینه به موفقیت بزرگی شامل جایگاه شماره یک میان سازندگان لپ تاپ‌های ویندوزی و بهبود چشمگیر در توصیه لپ تاپ‌های MSI دست یافته است. جالب توجه است MSI بالاترین رضایت خریداران را در زمینه پایداری و قابلیت اطمینان کسب کرده است. این نتایج نشان می‌دهد نه تنها این کمپانی یک نام بزرگ نزد گیمرهاست، بلکه با نوآوری‌های خود و تولید کالا منطبق بر نیازهای کاربران مختلف، خود را به عنوان یک برند لپ تاپ خوشنام و قابل اطمینان ثابت کرده است.

همانطور که می‌دانید MSI  قویا فعالیت خود را بر روی طراحی و توسعه تجهیزات گیمینگ متمرکز کرده است. این کمپانی طی بیش از یک دهه اخیر به پیش بردن مرزهای فناوری ادامه داده است. نتیجه همه این‌ها ارایه محصولاتی است که با نیازهای گیمرهای سراسر دنیا همخوانی دارد. همچنین MSI حامی بسیاری از مسابقات گیم و ورزش‌های الکترونیکی است. از این رو هنگام انتخاب لپ تاپ‌های باکیفیت و با کارایی بالا، نوت بوک‌های MSI اولین هایی هستند که به ذهن گیمرها خطور می‌کند.

قابلیت‌های انحصاری محصولات گیمینگ  MSI

MSI  شناخت فوق العاده عالی از صنعت گیمینگ دارد. همچنین با اهمیت دادن و توجه ویژه به تجربه گیمرها، این کمپانی با این باور کار کرده که «تنها گیمرها قادر هستند محصولاتی درخور گیمرها طراحی کنند» و به منظور تطابق حداکثری با نیازهای گیمرها، قابلیت های مخصوص گیمینگ را از پنج جنبه گوناگون شکل داده است.

کارایی: مجهز به فناوری نسل جدید  Super RAID 4، حافظه SSD از  نوع  PCIe GEN3 x4، حافظه DDR4 با فرکانس 2400 مگاهرتز، فناوری های Cooler Boost و درگاه  Thunderbolt 3

دیداری: اولین پنل نمایشگر 120 هرتزی دنیا، نمایشگر LCD با وضوح 4K، پشتیبانی از چندین نمایشگر به طور همزمان و فناوری True Color به گیمرها شفاف ترین و بهترین تجربه دیداری را ارائه می‌کند.

صدا: فناوری صوتی +Nahimic 2 و Nahimic VR گوش نوازترین صدا را در گیمینگ و واقعیت مجازی عرضه می‌کند.

کنترل: اپلیکیشن موبایل Dragon Center، کیبردهای خاص کمپانی SteelSeries، موتور نرم افزاری SteelSeries Engine 3  برای کیبرد و استفاده از سوییچ های مکانیکی Cherry MX Speed Slive برای اولین بار در دنیا، کنترل را بیش از هر زمان دیگری دقیق تر کرده است.

استریم بازی‌ها: با برخورداری از راهکار ارتباطی شبکه Killer DoubleShot Pro و برنامه XSplit Gamecaster، لپ‌تاپ‌های MSI پایدارترین و بی نقص‌ترین  ارتباط هوشمند اینترنت را ارایه می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH