بازیابی پسورد جیمیل و فراموشی رمز

چگونه رمز ایمیل خود را پیدا کنیم ؟ معرفی بهترین روش‌های بازیابی پسورد جیمیل

چگونه رمز ایمیل خود را پیدا کنیم ؟ رمز ایمیلم را فراموش کردم چکار کنم ؟ این‌ها سوالاتی هستند که معمولا افراد به دنبال پاسخ آن می‌گردند. اگر به دنبال پاسخی برای این سوالات هستید و می‌خواهید راهی برای بازیابی پسورد جیمیل بیابید، ما آی‌تی‌رسان همراه باشید.

جیمیل را می‌توانیم یکی از اولین و مهم‌ترین سرویس‌های گوگل در دنیای اینترنت بدانیم که امروزه کاربران بسیار زیادی دارد. فراموشی رمز عبور جی‌میل به معنای عدم دسترسی به این سرویس و از دست رفتن اطلاعاتی است که گاهی اهمیت زیادی دارند. با این حال برای این موضوع هم راه حل‌هایی وجود دارد و می‌توان با روش‌هایی رمز عبور اکانت جی‌میل را بازیابی نمود.

در این مطلب به معرفی روش‌‌های بازیابی پسورد فراموش‌شده جی‌میل و ترفندهایی که می‌توانند به شما در این پروسه کمک کنند، خواهیم پرداخت.

در نظر داشته باشید که شما باید به گونه‌ای ثابت کنید که اکانتی که رمز آن را فراموش کرده‌اید، متعلق به شماست. اگر هنگام ثبت‌نام، شماره تلفن یا ایمیل بازیابی ثبت کرده باشید یا در حال حاضر روی یک گوشی یا تبلت قابل اعتماد در حساب خود لاگین کرده باشید، کار شما بسیار راحت خواهد شد.

از سویی دیگر، اگر شما هیچ شماره تلفن یا ایمیلی برای پشتیبانی از حساب گوگل خود نداشته باشید و روی دستگاه دیگری هم به حسابتان دسترسی نداشته باشید، متاسفانه ممکن است به هیچ عنوان موفق به بازیابی اکانت و پسورد جی‌میل فراموش‌شده خود نباشید. به هرحال ما در ادامه هر روش و نکته‌ای که ممکن است به شما کمک کند را بررسی خواهیم کرد.

چگونه رمز ایمیل را پیدا کنیم ؟

روش‌هایی که در ادامه خواهیم پرداخت، برای بازیابی پسورد جیمیل در هر اکانت متفاوت خواهند بود. در واقع گوگل پروسه مشخص و یکسانی برای تمام حساب‌هایی که اقدام به بازیابی پسورد خود می‌کنند، ندارد و مسیری که پیش روی شما قرار می‌دهد، به اطلاعاتی که قبلاً در اکانت خود وارد کرده‌اید و حتی اینترنت و موقعیت مکانی شما بستگی دارد!

بازیابی پسورد فراموش شده جی‌میل

برای بازیابی پسورد جیمیل کاری که شما در ابتدا باید انجام دهید، کلیک بر روی گزینه «Forgot Password» در بخش ورود به حسابتان، پس از وارد کردن آدرس جی‌میل است. حال بسته به اکانت شما، با سوال‌ها یا گزینه‌های متفاوتی برای بازیابی پسورد فراموش‌شده جی‌میل خود مواجه خواهید شد که این حالات را جداگانه بررسی می‌کنیم.

دقت داشته باشید که هریک از بخش‌های بعدی را با توجه به صفحه‌ای که پس از لمس گزینه «Forgot Password» با آن روبه‌رو می‌شوید، مطالعه کنید. هم ممکن است شما تنها با یکی از آن‌ها روبه‌رو شوید و هم این احتمال وجود دارد که گوگل از ابتدا چند گزینه را برای شما نمایش دهد تا روش بازیابی پسورد جی‌میل خود را انتخاب کنید.

پیدا کردن رمز ایمیل فراموش شده به وسیله تلفن همراه و شماره

برای بازیابی پسورد فراموش شده جیمیل خود با گوشی، دو راه‌کار دارید:

  1. استفاده از شماره در صورتی که قبلاً شماره تلفن خود را در اکانت گوگل‌تان وارد کرده باشید.
  2. استفاده از برنامه گوگل در گوشی‌تان در صورتی که در حساب خود لاگین باشید.

بازیابی جی‌میل فراموش‌شده با شماره تلفن یا گوشی

در روش اول (تصویر سمت چپ) پروسه بسیار ساده است. گوگل دو رقم آخر شماره شما را نشان می‌دهد و اعلام می‌کند که از طریق ارسال پیامک (گزینه Text) یا تماس تلفنی (گزینه Call) با شما ارتباط برقرار خواهد کرد و کد بازیابی پسوردتان را در اختیارتان قرار خواهد داد. با وارد کردن آن کد، به صفحه بازیابی و ریست کردن رمز اکانت جی‌میل خود که آن را فراموش کرده‌اید، خواهید رفت.

روش دوم (تصویر سمت راست) مقداری پیچیده‌تر است، اما خود گوگل شما را کامل راهنمایی کرده است. اگر روی دستگاهی حسابتان را فعال دارید، نام آن دستگاه را خواهید داد، سپس برای بازیابی پسورد جیمیل مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به بخش تنظیمات گوشی خود بروید.
  • در بخش Google، اکانت گوگلی که رمز آن را فراموش کرده‌اید را انتخاب کنید.
  • روی گزینه Manage your Google Account بزنید.
  • به سمت راست بروید و تب Security را پیدا کنید.
  • در این بخش اکانت خود را انتخاب کنید تا کد امنیتی اکانت مد نظر را دریافت کنید.
  • کد را وارد کنید تا بتوانید پسورد فراموش‌شده جی‌میل خود را ریست و اکانت‌تان را بازیابی کنید.

روش دیگری هم وجود دارد که درواقع حالت دیگری همین روش دومی است که توضیح دادیم. در صورتی که شما همانند تصویر زیر با گزینه «Tap Yes on your phone or tablet» مواجه شده‌اید، کارتان خیلی راحت‌تر است.

بازیابی جی‌میل فراموش‌شده با لمس YES در گوشی

این گزینه درواقع یک نوتیفیکشن برای‌تان ارسال می‌کند و تنها کافیست با لمس آن نوتیفیکیشن و لمس گزینه «Yes»، به گوگل این پیام را برسانید که خودتان در حال لاگین کردن هستید، نه شخص دیگری!

بازیابی پسورد جیمیل به وسیله ایمیل پشتیبان

روش راحت و مطمئن دیگری که به وسیله آن می‌توانید پسورد جی‌میل خود را در صورت فراموشی بازیابی کنید، استفاده از ایمیل پشتیبان است. البته تنها به آن شرط که آدرس ایمیل مدنظر را قبلاً در اکانت خود وارد کرده باشید. این ایمیل، صرفاً نباید جی‌میل باشد.

در این روش گوگل کد بازیابی حسابتان را به ایمیلی که دو حرف اول آن را نمایش می‌دهد، ارسال می‌کند و با وارد کردن آن کد، می‌توانید رمز عبور حسابی که تلاش در بازیابی آن را دارید، ریست کنید. فراموش نکنید که پوشه Spam ایمیل‌تان را هم چک کنید.

بازیابی جی‌میل فراموش‌شده با ایمیل پشتیبان

در صورتی که به شماره تلفن، دستگاه تلفن همراه و یا ایمیل بازیابی خود دسترسی ندارید، با استفاده از گزینه «Try another way» می‌توانید شانس خود را در روش دیگری امتحان کنید.

ممکن است نتوانید به گوگل ثابت کنید که اکانت متعلق به خودتان است. در این صورت می‌توانید با گزینه «Try again» بار دیگر روش‌های سابق را امتحان کنید، اما در غیر این صورت متاسفانه راهی بازیابی پسورد جیمیل خود ندارید.

پاسخ به سوالات امنیتی

اگر به هیچ‌یک دسترسی ندارید، این احتمال وجود دارد که گوگل از شما بخواهد آخرین رمزی که به یاد دارید را وارد کنید. در صورتی که چیزی به یاد ندارید، بهترین حدس خود را بزنید و شانس‌تان را امتحان کنید. احتمال دارد سپس با یک سوال امنیتی که در هنگام ثبت‌نام در گوگل جواب آن را خودتان ثبت کرده‌اید، مواجه شوید (مثلاً نام مادر، شهر محل تولد یا نام حیوان خانگی‌تان)؛ سعی کنید تا حد امکان به این سوال هم پاسخ درست بدهید.

اگر به سوال آخرین پسوردتان، پاسخی نزدیک دهید و سوال امنیتی را هم به درستی پاسخ دهید، احتمالاً حساب شما بازیابی خواهد شد. اما متاسفانه سوال امنیتی فقط برای کاربران قدیمی جیمیل در دسترس بود و احتمال زیادی وجود دارد با چنین گزینه‌ای روبه‌رو نشوید. همچنین اگر هیچ شماره، گوشی یا ایمیل دیگری متصل به جیمیل خود نداشته باشید، بعید است که بتوانید بدون آن‌که رمزتان را به یاد آورید.

در ادامه یک سری نکاتی که ممکن است در این پروسه کمکتان کنند و توسط خود گوگل هم تایید شده‌اند را مرور می‌کنیم تا شانس شما برای بازیابی اکانت‌تان افزایش پیدا کند:

  • تا حد امکان تمام سوالات را پاسخ دهید، حتی اگر جواب درست را به یاد ندارید.
  • هنگام پاسخ به سوالات، به اشتباهات تایپی و یا حروف بزرگ و کوچک توجه کنید و هر جواب را به روش‌های مختلف تایپ کنید. مثلاً برای اسامی می‌توانید «Saeed» ،«Saeid» یا حالات دیگری که ممکن است قبلاً نوشته باشید را امتحان کنید.
  • از کامپیوتر، لپ‌تاپ، گوشی یا تبلتی که معمولاً برای وارد شدن به جی‌میل از آن استفاده می‌کردید، استفاده کنید.
  • از مرورگری که معمولاً با آن وارد حساب‌تان می‌شدید، استفاده کنید.
  • در لوکیشن و با اینترنتی که معمولاً از آن برای فعالیت در جی‌میل خود استفاده می‌کردید، مجدداً تلاش کنید.

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، بسته به اکانت خود، برای بازیابی پسورد جیمیل راه‌هایی که با آن مواجه می‌شوید متفاوت خواهد بود. در صورتی که با ارور یا پیام خاصی مواجه می‌شوید هم می‌توانید در بخش نظرات برای ما بنویسید تا در اسرع وقت در حد توان به شما کمک کنیم.

اگر با موفقیت توانستید پروسه بازیابی جی‌میل و پسورد فراموش‌شده خود را پشت سر بگذارید، نکاتی را برای شما مطرح می‌کنیم تا بتوانید در حد امکان از تکرار مجدد این قضیه جلوگیری کنید.

اکانت خود را ایمن کنید!

بلافاصله پس از ساختن یک رمز عبور جدید، گوگل از شما می‌خواهد که تنظیمات امنیتی اکانت جیمیل خود را بررسی کنید. اکیدا توصیه می‌کنیم که شماره موبایل و ایمیل پشتیبان را وارد کنید تا در صورت فراموشی رمز عبور، کد 6 رقمی به شماره موبایل یا ایمیل شما ارسال شود.

هر چند که جیمیل هنوز هم از سوالات امنیتی پشتیبانی می‌کند اما این گزینه برای اکانت‌های جدید در دسترس نیست. شما فقط می‌توانید آن را برای ایمیل‌های قدیمی نگهدارید یا حذف کنید. در واقع این پرسش‌ها به اندازه کافی در تامین امنیت کاربران کارآمد نیستند. اما برای اکانت‌های قدیمی تا زمانی که خودتان به صورت دستی گزینه مربوطه را حذف نکنید، قابل استفاده هستند.

پس از ورود به حساب جی‌میل با کلیک بر روی عکس پروفایل در گوشه بالای سمت راست صفحه، وارد قسمت تنظیمات شوید (اگر عکسی انتخاب نکرده باشید، اولین حرف نام کوچک نشان داده می‌شود). سپس بر روی Manage your Google Account کلیک کنید.

در این صفحه Security را انتخاب کنید. در اینجا می‌توانید ایمیل ریکاوری یا شماره تلفن را بررسی کنید. همچنین می‌توانید ببینید که چه دستگاه‌هایی و از چه مکان‌هایی اخیرا به حساب گوگل شما دسترسی داشته‌اند. اگر دستگاه ناشناسی را در این قسمت مشاهده کنید، ممکن است به این معنی باشد که کسی در حال تلاش برای دسترسی به اطلاعات حساب شماست.

 

207 در مورد “چگونه رمز ایمیل خود را پیدا کنیم ؟ معرفی بهترین روش‌های بازیابی پسورد جیمیل”

  1. من ایدی جیمیل و رمزشو دارم فقط نمیدونم با چه شماره ای بالا اومده بودم چطور شماره رو بدست بیارم

  2. من هر کاری میکنم اصلا چجوری کجا باید بریم من وقتی که رفتم گوشی فروشی جیمیل برام بسازه گفت اگه رمزتو فراموش کنی دیگهنمی شه کاری کرد و اینکه اگه گوشی رو فلش کنی رمز جی میل رو نداشته باشی گوشیت بالا نمیاره من چجوری باید برم کجا باید برم که رمزشو پیدا کنم یه نفر میشه بگه

  3. اکانت کلشم جیمیل شو دارم رمز شو فراموش کردم براش یه جیمیل بازیابی درس کردم ولی میزنم کد برا سیمکارتم میاد بعد میگه کدی که به جیمیل بازیابی افزوده آید وارد کنید چجوری کد بفهمم چیه وقتی حساب تو گوشیم نیست

    1
    2
  4. سلام رمز ایمیلمو فراموش کردم میگه رمز قدیمی تر را وارد کنید یا شماره رمز یادم نیست خطم هم نیس میکه برا راستی آزمایی یه ایمیل بده تا برات رمز بفرستم ایمیل دادم رمز فرستاده رمز و میزنم میگه متاسفانه گوگل نتونست این حساب متعلق به شماست لطفا کمک کنید دمتون گرم خیلی مهمه

  5. سلام من هم رمز قبلی یادمه هم شماره بازیابی ولی گولگل همه سوالارو مپرسه ازم آخر کارم میگه جیمیل مال شما نیست قبلا راحت با شماره بازیابی میکردم الان چرا نمیشه لطفا کمک کنید همه اطلاعات عکس برنامه بازی همه چی رو جیمیلم بود

    1
    1
    1. دقیقا منم به همین مشکل بر خوردم من رمز رو فراموش کردم اما تمام اطلاعات رو برای بازگردوندنش دارم به غیر از جیمیل پشتیبانی من هم شماره بازیابیش رو دارم هم کد 8 رقمی ک براش ساخته بودم اما همه این سوال هل رو می پرسه میگه متعلق به شما نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا کمکی بکنید.

  6. سلام. من رمز جیمیل و عوض کردم. الان که میرم تو بازی کلش از سه لول دیگه میاد. میشه با رمز قدیم دوباره وارد جیمیل شد. راهنمایی. مرسی

  7. سلام جمیل من رو گوشی بازه ولی پسوردش یادم رفته چطوری تعغیر یا بدونم چی هست رهنمای کنید ممنون

  8. سلام من رمز ایمیلمو فراموش کردم هرچی هم انجام میدم نمیتونم وارد ایمیلم بشم باید این ایمیل و برگردونم بهم کمک کن لطفا خیلی چیز مهمی توی اون ایمیل هست برام

  9. سلام خسته نباشی داش من یه اکانت جیمیل خریدم برای بازی رمز گذر واژه شو عوض کردم ولی شماره صاحب اکانت فراموش کردم عوض کنم بعد 2روز که تو بازی بودم از بازی انداختم بیرون بعد دیدم حروم زاده رمز عوض کرده بود راهی هست حالا تا بخوام اکانت رو برگردونم؟؟

  10. سلام خوبی با عرض معذرت این جیمیل من پسوردش فراموشم شده است . خیلی کوشش کردم از هر راهی که امکان درست کردنش بود اما نشد چی باید کرد این جیمیل مو به دست بیارم اگه شما با من کمک کنید من ایمیل مو به دست بیارم خیلی ممنون میشم،

  11. سلام من پسورت جیمل خود را فرموش کردم چیمل من که به یک چیمرموش کرده ام ل دیکه وصل بود آن جیمل را ف

  12. سلام .
    من جیمل رو از روی گوشی چک میکردم .رمز جیمیلم با رمز گوشی که به صورت خطی بود یکی شد.و بعد برداشتن اون رمز دیگه باز نمیکنه رمز رو.میخوام رمز جدید به پیامک کنه تلفن اعلامی منو میشناسه ولی پیامی نمیفرسته..خواهش میکنم کمک کنید خیلی برام مهمه.09101645419

  13. سلام جیمیل و رمزم یادم رفته و من چند اکانت دارم و نمیدونم جیمیلم چی بوده اون خطی رو هم ک تایید صحت داشته الان ندارمش باید چکارکنم لطفا راهنمایی کنین اکانت لول176هس حیفه

  14. ماهان بینا

    سلام خسته نباشید ترو خدا جان پدر و مادرتون کمک کنید این جیمیل واسه من خیلی خیلی خواسه رمزشو کم کردم خیلی ناراحتم اگر این سایت واقعی است لطفا به من کمک کنید

  15. سلام ببخشید من متوجه نشدم باید چیکار کنم تا جی میلم برگرده؟
    الان ÷سووردم رو فرتموش کردم و نمیتونم واردش بشم

  16. مصطفی سلیمی

    سلام تروخدا کمکم کنید رمز جیمیلم را عوض کردن اگه میشه یک رمز دیگه برام بدین تا برم ایمنیش کنم تشکر

    1
    1
  17. سلام خسته نباشید من رمز جیمیلم رو فراموش کردم برای بازیابی جیمیل دوم رو میخواد ک متاسفانه اونم رمزشو فراموش کردم و ندارمش حالا چیکار کنم که جیمیل هام رو بتونم بدست بیارم لطفا راهنمایی کنید باتشکر

    1
    3
  18. سلام من تمام این مراحل رو رفتم و هم شماره تلفن و ایمیل پشتیبان دارم.خیلی جالبه که من رمز همه اکانتهام یکیه و یادم نرفته بود.ولی وقتی گوشیم رو عوض کردم میخواستم جی‌میل رو وارد کنم رمز رو اشتباه میدونست!بعد دوتا از جی‌میل هام رو درست کردم ولی سومی رو بهم نمی‌ده.با این که هم شماره تلفن رو دارم هم ایمیل پشتیبان.الان هم از بس امتحان کردم میگه بعدا دوباره امتحان کنید.خواهش میکنم کمک کنید.چیکار کنم

    1
    3
  19. سلام من چندتا جیمیل دارم که از فامیلامون گرفتم که رو همشون کلش اف کلنز لول بالا هست متاسفانه من این جیمیلارو دو مرحله ای کردم وبرایه همه یک رمز گزاشتم و یه مدت بازی نکردم و الان رمز اکانتا که یکی بود یادم رفته الان میخوام رمزو عوض کنم نمیتوانم این کارو کنم رو جیمیلا هم شماره موبایلم سیوه این راهو انجام میدم که اول جیمیل رو بزنی بعد تایید شماره تلفن بعد یک کد بیاد بزنی رمزو عوض کنی ولی متاسفانه میره بر سوال بعدی که کی این جیمیل ساخته شده و من نمیدونم کی ساخته شده از فامیل هامونم میپرسم یادشون نیست چیکار کنم که بتونم رمز جیمیل هارو عوض کنمو به اکانتم دسترسی داشته باشه من فقط جیمیل هارو دارم با اینکه شماره موبایلم رو جیمیل سیوه نه میدونم جیمیل ها کی ساخته شده ن میدونم رمز قبلیه اکانتم چیه فقط جیمیل هارا دارم با اینکه رو شماره موبایلم رو جیمیل ها سیوه لطفا کمک کنید نزدیک 7 . 8 تا جیمیل دارم که همشون همینطوریه خواهش میکنم کمک کنید درستشون کنم جیمیل ها واسم یادگاری و خیلی مهمه منتظر جوابتون هستم .

    1
    10
  20. سلام هیچ راهی نمونده تی نکرده باسم اما به جواب نمیرسم.
    الا جیمل در حال اجراست ولی گوشیم از دست بره جیمل هم از دست میره لطفا راهنمای کنید بایستی چیکار کنمگ

    10
  21. سلام منم همه ی این مراحل رو دو سه بار رفتم ولی به جواب نرسیدم اگه کسی میتونه راهنمایی کنه ممنون میشم

    1
    6
  22. اکانتمو دوزدید خدایی براش زحمت زیادی کشیده بودم اگه برنامه ای هست که بتونم اکانتمو برگردونم کمکم کنین ممنون میشم شمارشم دارم ولی جواب نمیده اگه برنامه ردیاب دارین برام بفرستین ممنون میشم alirezaesrafili5@gmail.com

    4
    2
  23. سلام رمز جیمیلمو فراموش کردم هرکار کردم نتونستم برشگردونم که گوگل اخرش میگه ب نمیتواند تایید کند این حساب برای شماست باید چیکار کنم؟؟

    4
    13
  24. رمز جمیل خود را دارم ولی نمی دانم چگونه آن را نوشتم و هر روش نوشتاری را امتحان می کنم جمیل باز نمی شود. یک روش به من یاد بدهید. با تشکر

    2
    10
  25. سلام من یه گوشی پیدا کر دم الگو روش بود بردم خدمات موبایلی دستکاریش کرد گفت که جیمیل روش هست بازنشدالان الگورفته روشن که میشه اتومات میگه به وایفا وصل بشید وصل میشه ادرس جیمیل میخواد منم ندارمش چیکارکنم حالا تا جیمیل ازروش برداشته بشه.

    24
    7
  26. با سلام
    شماره موبایلی که تو جمیل ثبت کردم الان ندارم که رمز رو بازیابی کنم آیا روش دیگری هست بجز ایمیل پشبیبان و شماره موبایل

    5
    17
  27. سلام من یه اکانت کلش دارم لول بالاس اون جمیلمو رمزش یادم رفته اصلن نمیتونم درست بنویسم یادم رفته چیکار کنم لطفا راهنمیاییم کنید مرسی

    5
    33
    1. سلام رمز جیمیلم رو گم کردم و جیمیلم تو گوشیم نیست لطفا یک راهکار بهم نشون بدید تا اکانتمو برگردونم

      2
      26
  28. گذارواژه را فراموش کرده هیچ شماره یا جمیلی هم ثبت نمیدونم چیجوری جمیل خودمو دوباری بیگیرم تور را خدا کمکم کنید

    4
    35
  29. سلام من ایمیل و رمزمو گم کرده بودم و بعد چند سال پیدا کردم ایمیلمو از یک گوشی بعد رفتم رمزو جمیلمو عوض کرم هیچ راهی برای برگشتن رمز جمیل قبلیم ندار با تشکر

    2
    16
  30. با سلام . من همه مراحل رو میرم و در انتها گوگل به من میگه که ، گوگل نمی تونه مطمئن باشه که این ایمیل متعلق به شماست.الان باید چیکار کنم؟

    9
    40
  31. میخام پسورد جی میلم رو پیدا کنم ولی نمیشه اگ حسابم رو پاک کنم چطور کد پسورد قبلی که فراموش کردم پیداکنم

    4
    28
  32. سلام
    پسورد جیمیل خود را فراموش کرده ام یعنی همه را یادداشت کرده ام ولی نمیدانم که با حروف کوچک یا بزرگ وارد کرده ام وقتی میخواهم انرا بازیابی کنم جیمیل یک سوال درباره سال و ماه که جیمیل را ایجاد کرده ام میپرسد که یادم نیست و تقریبی وارد میکنم و کد تایید را به موبایل و ایمیلم ارسال میکند وقتی انرا وارد میکنم در مرحله پایانی پیام میدهد که جیمیل نمیتواند تایید کند که این حساب برای شماست
    لطفا راهنمایی کنید این جیمیل برایم خیلی مهم است
    ممنون

    23
    106
    1. سلام چطوری رمز ایمیل خود را پیدا کنم شماره که باهاش ایمیل درست کردم ندارم میشه کمک کنید

      27
      188
    2. کلانتر دهکده

      سلام رمز جیمل فراموش کردم شماره تلفن که این جیمل روش ساختم ندارم لطفا کمک کنید

      11
      41
    3. من بزیابی گذرواژه رو میزنم چون فرامش کمردم و کد برام پیامک یشه اما وقتی کد رو ارسال میکنم که متوجه بشن خودم صاحب ایمیل هستم کد گزینه‌ی ازسال ندارد فقط دت کزنه دریافت ند روشی دیگر ارسالدارد که انگلیسی سند نوشته شده . من بخاطه اغییر گوشی این مشکل رو پیداکدم اما خوش امدگویی میکند سلام حامد بعد گزینه های مپ و کوکی موارد دیگری که وقتی وارد میشی نمایش داده خوادشد رو میاره اما یمیل کار نمیکند همش میگه لطفاحساب گوگل خود را جیمیل وارد کنید .ببخشید دهنمو سرویس کردن

      1
      12

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH