تولید پلی‌استیشن 3 به‌طور رسمی در ژاپن متوقف شد

درحالی‌که دستگاه‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو برای خرید در دسترس هستند و برخی از تحلیلگران به معرفی پلی‌استیشن 5 در سال 2018 اشاره می‌کنند، بسیاری از افراد نسل گذشته کنسول‌های بازی سونی همانند پلی‌استیشن 3 را فراموش نخواهند کرد. متاسفانه باید اعلام کنیم که تولید پلی‌استیشن 3 در ژاپن به‌صورت رسمی متوقف شده است.

براساس گزارشی از Gematsu، تولید این کنسول بازی در ژاپن متوقف شده است. سایت ژاپنی پلی‌استیشن تنها مدل 500 گیگابایتی این کنسول را به‌فروش می‌رسانده که با توقف تولید آن، کاربران دیگر قادر به خریداری آن نخواهند بود.

پلی‌استیشن 3 برای اولین‌بار در ماه نوامبر سال 2006 معرفی شد که نسبت به پلی‌استیشن 2 قدرت بسیار بیشتری را اختیار کاربران قرار می‌داد. سونی در گذشته وعده داده بود که از کنسول خود 10 سال پشتیبانی خواهد کرد که با رسیدن به سال 2017 و توقف تولید این دستگاه، سونی به قول خود عمل کرده است.

پلی‌استیشن 3

این شرکت ژاپنی تا امروز موفق به فروش 80 میلیون پلی‌استیشن 3 شده است. براساس گزارشات اخیر، کنسول پلی‌استیشن 4 تا امروز 60 میلیون واحد فروش داشته و می‌توان پیش‌بینی کرد که در بازه مشابه زمانی قادر به شکستن رکورد فروش پلی‌استیشن 3 خواهد شد.

درحالی‌که تولید این دستگاه متوقف شده ولی بسیاری از گیمرها می‌توانند مشغول اجرای بازی‌های خود با این کنسول باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH