مجیک کیبورد

مجیک کیبورد اپل با قیمت 129 دلاری معرفی شد

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که از سیم‌های موجود در لوازم جانبی رایانه‌ها متنفر هستید، یا اینکه انگشتان بزرگی دارید و همیشه می‌خواستید با کیبوردی با فضای گسترده برای دکمه‌ها به تایپ کردن بپردازید، بهتر است بدانید که کمپانی اپل به تازگی کیبورد جدیدی به نام مجیک کیبورد (Magic Keyboard) را معرفی کرده است.

علاوه بر همه اتفاقات و رویداد‌های مختلف در کنفرانس WWC اپل در سال 2017، اهالی کوپرتینو از یک کیبورد بی‌سیم همراه با صفحه کلیدی عددی رونمایی کردند. در حقیقت مجیک کیبورد نیز همانند دیگر محصولات این کمپانی از طراحی زیبا و موشکافانه‌ای بهره می‌برد و از مشخصات آن می‌توان مجهز بودن به کلید‌های میانبر برای انجام وظایف متفاوت و درگاه شارژ لایتنینگ اشاره کرد.

این محصول در مقایسه با دیگر کیبوردهای عرضه شده توسط اپل، تغییرات عمده‌ای به خود دیده و 31 کلید جدید به آن اضافه شده است. حتی دکمه‌هایی مانند: کلیدهای کنترلی که پیش‌تر به بهانه ذخیره فضای بیشتر باهم ادغام شده بودند، در مجیک کیبورد به صورت جداگانه وجود دارند. بر اساس گفته‌های اپل، این کیبورد قادر است با یک بار شارژ کامل، کاربر را برای مدت یک ماه همراهی کند. این کیبورد همه کاره، از روز دوشنبه با برچسب قیمتی 129 دلاری روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH