چگونه نوتیفیکیشن‌های اسمارت‌فون اندرویدی خود را در کامپیوتر دریافت کنیم؟!

آیا دوست دارید بدون اینکه سر خود را از صفحه مانیتور کامپیوتر یا لپ‌تاپ برگردانید، از نوتیفیکیشن‌های اسمارت‌فون خودتان مطلع شوید؟ شانس با شماست. این روز‌ها آن‌قدر نرم‌افزار و برنامه‌های مختلف و گوناگون برای سیستم عامل اندروید ایجاد شده است که تقریبا هر کاری را می‌توانید با گوشی اندرویدی خود انجام دهید.

دیگر نیازی نیست برای مشاهده نوتیفیکیشن‌ها، در کیف یا جیب خود به دنبال اسمارت‌فون‌تان باشید. همچنین با این روش در مصرف باتری گوشی نیز صرفه‌جویی خواهد شد زیرا دیگر لازم نیست مدام گوشی خود را چک کنید تا ببینید که آیا نوتیفیکیشن جدیدی دارید یا خیر. می‌خواهید بدانید چطور می‌توانید ابن کار را انجام دهید؟ با ما همراه باشید.

برنامه‌های رایگان زیادی وجود دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، نوتیفیکیشن‌های اسمارت‌فون را مستقیما به کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود ارسال کنید. هر کدام از این برنامه‌ها امکانات خاص خود را دارند. اپلیکیشن Desktop Notification یکی از این برنامه‌ها است که به دلیل سادگی و سهولت در اجرای برنامه، آن را انتخاب نموده و به شما معرفی می‌کنیم. البته شما می‌توانید از برنامه‌های مشابه دیگر نیز استفاده نمایید.

به منظور استفاده از Desktop Notification فقط کافی است که سه کار انجام دهید: برنامه را دانلود و بر روی اسمارت‌فون خود نصب نمایید، اکستنشن برنامه را برای مرور‌گر‌هایی که در کامپیوتر خود استفاده می‌کنید دریافت کرده و نصب کنید و در انتها مطمئن شوید که یک حساب کاربری گوگل دارید!

لینک دانلود برنامه Desktop Notification از گوگل پلی

لینک دانلود اکستنشن برنامه برای مرورگر Google Chrome

لینک دانلود اکستنشن برنامه برای مرورگر Mozilla Firefox

حال مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

مرحله اول

پس از اینکه اکستنشن مربوط به برنامه را دانلود کردید، آن را اجرا کرده و بر روی گزینه sign in with Google کلیک کنید. سپس اطلاعات حساب کاربری گوگل خود را وارد کنید تا این اکستنشن به حساب شما متصل شود.

مرحله دوم

برنامه Desktop Notification را بر روی گوشی خود اجرا کنید و در اینجا نیز برنامه را به حساب کاربری گوگل خود متصل کنید.

مرحله سوم

بر روی گزینه Test کلیک کنید تا مطمین شوید که حساب کاربری گوگل به درستی به برنامه متصل شده است.

در ادامه می‌توانید سایر تنظیمات مربوط به برنامه را اعمال نمایید. بطور مثال می‌توانید مشخص کنید که نوتیفیکیشن‌ها فقط در زمانی که گوشی به یک شبکه Wi-Fi متصل باشد، برای کامپیوتر ارسال شوند.

همچنین می‌توانید مشخص کنید که نوتیفیکیشن مربوط به کدام برنامه‌ها در کامپیوتر دریافت شوند. از طریق گزینه منو (سه خط زیر هم که در بالا و سمت چپ صفحه قرار دارد) می‌توانید به قسمت “Apps” دسترسی پیدا کنید. به محض اینکه یک نوتیفیکیشن جدید از یک برنامه دریافت کنید، نام برنامه در اینجا اضافه می‌شود. حال با کلیک بر روی نام برنامه، می‌توانید مشخص کنید که نوتیفیکیشن‌های مربوط به این اپلیکیشن به چه دستگاه‌هایی ارسال شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH