فاکسکان به‌دنبال سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در خاک آمریکا است

فاکسکان به‌تازگی قصد احداث یک کارخانه جدید را در شهر ویسکانسین یا میشیگان دارد که این موضوع نشان‌دهنده عزم این شرکت تایوانی برای سرمایه‌گذاری در خاک آمریکا است. مدیر عامل این شرکت در صحبت‌هایش به این نکته اشاره نمود که فاکسکان قصد سرمایه‌گذاری در ۵ ایالت آمریکا را دارد و در همین سخنرانی یکی‌دیگر از مقامات از سرمایه‌گذاری در ۷ ایالت خبر داد.

فاکسکان

بر‌اساس آخرین خبرها، شرکت تایوانی به‌دنبال ایجاد یک کارخانه جدید در آمریکا برای تولید پنل‌های تخت است؛ اما هنوز مشخص نیست که پنل‌های ساخته شده به منظور استفاده در گوشی‌ها یا صفحه‌نمایش تلویزیون و مانیتور مورد استفاده قرار خواهند گرفت. البته این احتمال وجود دارد که پنل‌ها برای تمامی این محصولات تولید شوند. به‌گفته بسیاری از اهالی ‌صنعت، Terry Gou این صحبت‌ها را تنها برای جلب‌نظر رییس‌جمهور جدید آمریکا بیان کرده است؛ زیرا همان‌گونه که می‌دانید دونالد ترامپ همواره به زنده کردن کارخانه‌ها و صنعت درون خاک آمریکا اشاره می‌کند.

سافت بانک، تویوتا و سامسونگ از دیگر شرکت‌هایی هستند که قصد سرمایه‌گذاری در خاک آمریکا را دارند؛ اما با سر‌کار آمدن دونالد ترامپ و با توجه به سیاست‌های اقتصادی او، فعلا این موضوع را به تعویق انداخته‌اند. Terry Gou همچنین به این نکته اشاره کرد که با سه تن از فرمانداران آمریکایی دیدار داشته و در رابطه با نقشه راه آینده با آن‌ها صحبت کرده است. به‌گفته منابع آگاه، در ماه جولای برنامه‌های فاکسکان برای سرمایه‌گذاری در آمریکا عملی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH