در این تصویر اندازه واقعی وان مکس لو رفت!

بر طبق آخرین تصاویر انتشار یافته از اچ تی سی وان مکس، فبلت جدید اچ تی سی،این پرچمدار جدید به معنای واقعی کلمه بزرگ خواهد بود. این تصاویر جدید از این رو اهمیت دارند که در واقع اندازه واقعی این مدل در راه اچ تی سی را نمایان می‌سازند.

در این تصویر که یک موتو XT882  چهار اینچی بر روی وان مکس قرار گرفته نشان می‌دهد که این مدل جدید کمپانی تایوانی واقعا بزرگ خواهد بود.

htc_one_max_motorola_size-578-80

ظاهرا وان مکس آمده است تا با نوت 3 رقابت کند و در واقع سر سخت ترین رقیبش هم همین نوت 3 خواهد بود. تا الان مشخص شده است که این مدل مجهز به یک صفحه نمایش فول اچ دی  5.9 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 800 چهار هسته‌ای با فرکانس 2.3 گیگاهرتز خواهد بود که از هر نظر بهتر از اچ تی س ی وان نیز ظاهر خواهد شد. در تصاویر و اطلاعات منتشر شده امروز هم هیچ سخنی از قلم استایلوس به میان نیامده است.

2 در مورد “در این تصویر اندازه واقعی وان مکس لو رفت!”

  1. فبلت ها هم دیگه دارند میترکن ها!
    یادش بخیر یه زمانی گلکسی اس 1 اومده بود، نگاهش میکردیم میگفتیم “واوو پسر! چقدر بزرگه این!!” 😀

    1. آره واقعا یادش بخیر……………وقتی اکسپریا مینی و ری اومدن چه غوغایی شد………….الان دیگه اس4 هم کوچیک حساب میشه……………….گلکسی مگا…………….زد اولترا……………اینا واقعا به چه دردی می خورن؟!نه میشه مثل موبایل حملشون کرد نه میشه مثل تبلت ازشون استفاده کرد………………..ابته طرفدارای خاص خودشون رو دارن……………

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH