آی‌فون 5 در آستانه حذف از دور مقدماتی! (نتایج گروه C)

نتایج گروه C رقابت‌های جام قهرمانان آی‌تی، از سایر گروه‌ها به نظر جالب‌تر و البته عجیب‌تر می‌رسد. جایی که با وجود سه مدعی قدرتمند، آن را می‌توان ملقب به گروه مرگ نیز نمود. حال مسابقات دور دوم این گروه به پایان رسیده و آخرین دور رقابت‌های آن در حال برگزاری است. آی‌فون 5 که بسیاری آن را در مراحل پایانی تصور می‌کردند، ظاهرا با اقبال چندانی از سوی خوانندگان مطالب رو به رو نشده و شاید هم درخش اکسپریا زد و پدفون، سبب به صدا در آمدن زنگ خطر برای این محصول بزرگ اپل شده است.

البته آی‌فون بازی خودش در برابر اچ‌تی‌سی را خیلی راحت برد! اما رقابت سخت این گوشی در برابر پدفون اینفینیتی بسیار حساس است، جایی که محصول ایسوس به هیچ عنوان قصد کوتاه آمدن در برابر آی‌فون را نداشته و عزم خودش را برای حذف این گوشی‌ یانکی‌ها جزم کرده است! این رقابت حساس و نفس گیر را می‌توانید از اینجا بخوانید. رقابتی که بازنده آن، وداعی زود هنگام با جام قهرمانان آی‌تی خواهد داشت. در زیر نتیجه بازی گذشته آی‌فون را مشاهده می‌کنید.

[box type=”error”]رای به برنده شدن آی‌فون 5 ………. 62.90 درصد
رای به برنده شدن اچ‌تی‌سی 8 ایکس ………. 33.17 درصد
رای به تساوی مسابقه ………. 3.93 درصد[/box]

مسابقه برگزار شده بین اکسپریا زد و پدفون را می‌توان زیباترین نبرد جام تا به اینجا دانست، جایی که در ابتدا پدفون در کمال ناباوری از اکسپریا زد پیش افتاد، اما پس از آن این اکسپریا زد بود که بازی را به تساوی کشاند و برای لحظاتی از پدفون جلو نیز زد. اما در ادامه پدفون به کمک هواداران و کسانی که با قابلیت‌های آن به خوبی آشنا هستند، دوباره اکسپریا زد را جا گذاشت. ولی این پایان کار نبود، در این بخش اکسپریا زد به کمک نه فقط دوستداران ایرانی خود، بلکه طرفداران خارجی‌اش که از چند کشور مختلف برای رای دادن به آن آمده بودند، توانست در ساعات پایانی بازی پدفون را پشت سر بگذارد و به این ترتیب صعود خود را به مرحله بعدی مسابقات مسجل سازد.

[box type=”info”]رای به برنده شدن اکسپریا زد ………. 49.72 درصد
رای به برنده شدن پدفون اینفینیتی ………. 45.99 درصد
رای به تساوی مسابقه ………. 4.28 درصد[/box]

در ادامه نتایج پایانی دور دوم در گروه C را مشاهده می‌کنید و لازم به ذکر است میزان رای درج شده، میانگین آرای کسب شده توسط هر یک از گوشی‌ها در مجموع دو بازی است.

group c

 

برنامه کامل مسابقات را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید!

8 در مورد “آی‌فون 5 در آستانه حذف از دور مقدماتی! (نتایج گروه C)”

  1. سلام آقای گلکار.
    الان یک نفر هر مرتبه که از ISP قطع و وصل میشه آی پی متفاوتی میگیره و میتونه چندین بار رای بده. خوب الان که راه تقلب بازه وکلا نظرسجی زیر سواله!!!!
    اینطور نیست؟

  2. سلام و تشکر بابت سری مقالات خوبتون و زحماتی که می کشید. ایده اجرای مسابقات بین گوشی های هوشمند خیلی عالیه اما یک انتقاد بزرگ به انتخاب حریفها وارده, نه به خود مسابقه ها. فکر میکنم خیلی از خواننده ها هم با این مورد موافق باشن و اون اینه که : مسابقه بین گوشی های آندرویدی و ویندوزفونی و آی او اس و سایر سیستم عاملها اصلا ممکن نیست. درسته که همگی گوشی هستن و هوشمند اما چطور میخواهید از بین اینها برنده ای رو انتخاب کنید؟
    درست مثل اینکه بین تیمهای سه رشته ورزشی فوتبال و والیبال و بستکبال مسابقه مشترک برگزار بشه. همه تیم هستن و همه ورزشکار اما هرکدوم زمین بازی متفاوتی دارن.
    خیلی بهتر بود اگر بین هر رشته, مسابقه برگزار میشد. بهترین گوشی اندرویدی _ بهترین گوشی ویندوزفونی و بهترین گوشی با سیستم عامل آی او اس ( که میدونیم فقط یک تیم مدعی داره! ). اگر یک سری مسابقاتی رو با این رویکرد ترتیب بدین مطمئناً منطقی تره و جذاب تره. باز هم ازتون تشکر میکنم که قصدتون بررسی ویژگی های هر گوشی و آگاهی دادن به کاربران هستش. موفق باشید.

  3. محمد هاشم شاکری

    متاسفانه وی پی ان داره به یه بلای ویران کننده برای سایت ها، رای دادن ها، و لایک خوردن ها تبدیل میشه. بهترین راه sms زدنه . مردم برای بردن مثلا یه آپتیموس جی به هر کاری که بگید دست می زنن. اونایی که زد رو بالا بردن دیدن ممکنه پیش بینیه فینالشون اشتباه بشه ! واقعا که ترسو هستن. نمی خوام بگم سایت شما تو خارج از کشور طرفدار نداره. اتفاقا داره ! ولی بهتره خودمون رو به بیراهه نزنیم دیگه ! هوم ؟ نظر شما چیه ؟

    1. پیمان گل‌کار

      عزیز جان زود قضاوت کردین! خود ما تفاوت این چیزها و حالا تغییر آی‌پی رو هم می‌دونیم. ضمن اینکه ما کوکی رو هم بستیم و فقط با تغییر آی‌پی کاری نمی‌شه کرد.
      برای سونی هم که می‌گوییم خارجی، بدین خاطره که لینک‌های ورودی به سایت رو ما می‌تونیم ببینم! در یکی از فروم‌های خارجی علاقه‌مندان به اکسپریا زد برای این گوشی تبلیغات زیادی کرده بودند و افرادی با ذکر اینکه متوجه مطالب سایت هم نمی‌شوند (چون بالطبع فارسی بلد نبودند، نه اینکه وی‌پی‌ان زده باشند) به گوشی محبوبشون رای داده بودند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH