عرضه بازی Wolfenstein 2: The New Colossus برای XBOX One X قطعی شد

لیست بازی‌هایی که توسط Xbox One X پشتیبانی می‌شوند در حال افزایش است. Bethesda ماه قبل در فستیوال بازی‌های 2017 E3 در مورد جدیدترین نسخه بازی Wolfenstein franchise خود خبر داد. عنوان بازی Wolfenstein 2: The New Colossus بوده و بازی یک محدوده زمانی را دنبال می‌کند که در آن آلمان نازی برنده جنگ جهانی دوم شده است. درحال‌حاضر به‌صورت رسمی کاملا مشخص شده که این بازی تمامی جلوه‌های بصری پیشرفته در ایکس‌باکس وان ایکس را پشتیبانی می‌کند.

Bethesda قول داده که تعدادی از بازی‌های خود را به‌روزرسانی کند. عناوینی چون Fallout 4, DOOM,  Dishonored 2 آپدیت‌های جدیدی را دریافت نموده‌اند و برای آن‌ها این امکان فراهم آمده تا بتوانند از تمامی مزیت‌های Xbox One X بهره‌مند شوند.

سیر داستانی که Wolfenstein 2: The New Colossus دنبال می‌کند ادامه‌ای از نسخه اول این بازی به نام The New Order است که در سال 2014 توسط Bethesda به بازار عرضه شد.

ایکس‌باکس

صفحه نمایش داده‌ شده برای این بازی بر روی سایت رسمی ایکس‌باکس نشان می‌دهد که در آینده آپدیت‌های مشخصی را برای پشتیبانی هرچه بهتر محصول جدید این کمپانی برای قوی‌ترین کنسول دنیا را در اختیار داشته باشد.

این بازی به دنبال آن بوده که تمامی مزیت‌های ایکس‌باکس وان ایکس چه به لحاظ گرافیکی و پشتیبانی کردن از HDR و وضوح تصویر 4K را در خود داشته باشد. این کمپانی می‌خواهد تا تمامی موارد اشاره‌ شده در بالا را برای بازی خود ازجمله تجربه گرافیکی بهتر در مقایسه با دیگر نسخه‌های بازی برای 4K داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH