اچ‌پی از کامپیوترهای Pavilion AIO رونمایی کرد

کمپانی اچ‌پی قبلا نیز کامپیوترهای All-in-One به نام Pavilion خود را معرفی نموده بود. مدل‌های مختلف Pavilion، انتخاب‌های گوناگونی در اختیار کاربران می‌گذارند و مشتریان می‌توانند هزینه‌های خرید دسکتاپ‌های خانگی معمولی را تا حد قابل قبولی کاهش دهند.

زمانی که دستگاه‌های دسکتاپ AIO عرضه شد، بسیاری آن را مشابه آی‌مک کمپانی اپل دانستند که نه‌تنها یک سیستم کاربردی بوده بلکه ازنظر ظاهری نیز بسیار زیباست. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که محصول کمپانی HP نیز مانند رقیب خود اپل، کیفیتی بی‌نظیر داشته باشد. اچ‌پی به‌تازگی از محصول جدید خود یعنی Pavilion که یک کامپیوتر All-in-One بوده، رونمایی کرده است.

کوین فراست، معاون رئیس و مدیر داخلی و بخش‌های دستگاه‌های شخصی، صفحه‌نمایش و وسایل جانبی در کمپانی اچ‌پی می‌گوید:

برای طراحی دوباره محصول HP Pavilion All-in-One به‌دقت تمامی نظرات کاربران را در رابطه با این محصول موردبررسی قرار دادیم و تمامی این انتقادات را در ویژگی‌های جدید این محصول برای مشتریان به‌کار بردیم تا HP Pavilion All-in-One به بهترین و کامل‌ترین کامپیوتر خانوادگی  تبدیل شود.

براساس کاربرد و توان مالی مشتریان، کامپیوتر HP Pavilion All-in-One در دو سایز 24 اینچی و 27 اینچی به بازار عرضه خواهد شد. این محصول مجهز به پنل نمایشگر IPS در رزولوشن Full HD بوده که از قابلیت edge-to-edge بهره می‌برد و درنهایت نیز باید اشاره نمود کمپانی خوش‌نام Bang & Olufsen مسئولیت ساخت اسپیکرهای Pavilion را عهده‌دار بوده و براساس نیاز مشتری می‌تواند به‌صورت سفارشی باشد. کامپیوتر HP Pavilion All-in-One همچنین دارای دوربین RealSense اینتل است که در صورت عدم استفاده می‌تواند غیرفعال شود. این کامپیوتر از آلومینیوم ساخته‌ شده و همین موضوع این محصول را به بسیار بادوام ساخته است.

اچ‌پی

به لحاظ مشخصات، این محصولات می‌توانند براساس نیاز و سفارش مشتری در درجات مختلفی تولید شوند. برای مثال در صورت سفارش مشتری، کمپانی اچ‌پی این کامپیوتر را به چیپست های A12 از AMD یا نسل هفتم پردازنده‌های اینتل کور مجهز می‌نماید. همچنین در صورت نیاز به یک سیستم فوق قدرتمند برای کاربر توان نصب AMD Radeon 530 GPU نیز وجود دارد.

کامپیوتر پاویلیون از پورت USB 3 نیز بهره می‌برند که این قابلیت باعث می‌شود تا این محصول بتواند دستگاه‌های موبایل را نیز شارژ کند. دو ورودی  USB 2.0، یک پورت LAN  و خروجی HDMI پورت‌های این کامپیوتر را تشکیل می‌دهند. قیمت کامپیوتر Pavilions جدید از 750 دلار که نسبتا مناسب است، شروع می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH