نسل جدید تبلت های آمازون با پردازنده های مدیاتک، در راه هستند!

 

amazon-kindle-fire-review-10

آمازون که پس از عرضه تبلت های خود، توانست به یکی از موفق‌ترین های این بازار تبدیل شود گویا، قصد دارد بازهم در بازار تبلت ها خوش درخشیده تا خود را، بیش از پیش به موفقیت نزدیک سازد!

حال به تازگی، گزارش منتشر شده‌ای در چین از عقد قراردادی میان دو کمپانی آمازون و مدیاتک برای تامین پردازنده های مورد نیاز تبلت های کیندل فایر، خبر می‌دهد. بر اساس این گزارش، آمازون از یک چیپست چهار هسته‌ای MT8135 با ویژگی big.LITTLE  پردازنده های ARM، بهره می‌برد. این پردازنده چهار هسته ای شامل دو هسته قدرتمند Cortex A-15 برای استفاده های سنگین و دو هسته نسبتا معمولی Cortex-A7 برای کارهای سبک، شده است. به نظر می‌آید اگر آمازون نسل جدید تبلت های خود را با چنین پردازنده هایی عرضه نماید، نقش به سزایی بر تولید تبلت های بیشتر با این تراشه  در سال 2014،  ایفا خواهد کرد اگر چه مدیاتک از صحبت درباره این خبر خودداری کرده و می‌گوید، این کمپانی با هر یک از مشتریان خود یک قرارداد را به امضاء خواهد رساند.

به نظر شما، آیا نسل جدید تبلت های کیندل فایر، می‌توانند راه را برای موفقیت آمازون و تبدیل ساختن آن، به یکی از بزرگترین سازندگان تبلت در جهان هموار سازد و این کمپانی را،  به جایگاهی نزدیک و یا حتی فراتر از سامسونگ نزدیک نماید؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH