تصاویر مراسم معرفی اچ‌تی‌سی One مکس به بیرون درز کرد!

Samsung-Galaxy-Note-3-vs-HTC-One-Max

به تازگی، یک تصویر که ” اثر هنری غیر نهایی” خوانده می‌شود از سوی @evleaks، منتشر شده تا مارا با شکل و شمایل این تازه وارد، آشنا سازد.

htc-one-max-mainاگر به تصویر، دقیق شوید غم و اندوه سراسر وجودتان را فراخواهد گرفت چراکه طراحی HTC One Max، با پرچم دار اچ‌تی‌سی تفاوت چندانی نداشته و  چیز چندان خاصی نظرتان را جلب نخواهد کرد. حال اگرهم چشمان خیره خود را برروی بدنه پشتی این فبلت عظیم الجثه بدوزید، نبود نام تجاری Beats Audio نگرانی‌تان را فزونی می‌بخشد و این‌جاست که باید خلوتتان را با اچ‌سی‌وان مکس بر هم زده و بگوییم، این‌ها تصاویر نهایی نخواهند بود!
با اینکه در تصاویر نمی‌توان خبری از مشخصات اچ‌سی‌وان مکس یافت اما سایر شایعات که در اینترنت به اشتراک گذاشته شده‌اند از مشخصاتی همچون صفحه نمایش 5.9 اینچی FHD، دوربین اولترا پیکسلی ، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از حافظه جانبی  microSD، یک باتری 3300 میلی آمپری و پردازنده چهارهسته ای کوالکام سری 800 اسنپ دراگون با 2.3 گیگاهرتز ظرفیت هر هسته برای گوشی، خبر می‌دهند.

قیمت و تاریخ عرضه آن، هنوز حدس و گمانی بیش نبوده اما انتظار می‌رود اوایل سپتامبر، اچ‌تی‌سی پرده از اسرار جادویی اولین فبلت خود بردارد!

1 در مورد “تصاویر مراسم معرفی اچ‌تی‌سی One مکس به بیرون درز کرد!”

  1. در اچ تی سی وان مکس هم بیتس وجود دارد در این عکس لوگو اچ تی سی هم به زور دیده میشود چه برسه به بیتس من در چند تا عکس دیگه از وان مکس لوگوی بیتس را دیده بودم اما نه قرمز رنگ در پایین گوشی لوگوی بیتس به رنگ طوسی و خاکستری بود تنها ایرادی هم که من میتونم از این فلبت بگیرم سایز بزرگش میباشد که ای کاش 5.3 یا5.5 در اخر بود وبجای رم2رم3 بکار میرفت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH