شرکت هواوی

نسخه‌ای از نوا 2 پلاس در رنگ نقره‌ای و با ظاهر آینه‌ای عرضه خواهد شد

هواوی یک تیزر ویدئویی منتشر کرده که انتشار قریب الوقوع یک نسخه نقره‌ای رنگ نوا 2 پلاس را نشان می‌دهد. این رنگ جدید روز 3 آگوست عرضه خواهد شد که ظاهری آینه‌ای با بازتاب زیاد دارد.

این رنگ جدید که معمولا در دستگاه‌های پرچمدار مشاهده می‌شد حالا به این اسمارت‌فون میان‌رده آمده است. تعدادی از گوشی‌هایی که اخیرا عرضه شده‌اند دارای نسخه‌های نقره‌ای رنگ نیز هستند. به‌عنوان مثال اکسپریا XZ در رنگ نقره‌ای عرضه گردید و برای شیائومی mi6 نسخه‌ای جیوه‌ای رنگ درنظر گرفته شده که به‌زودی فروش آن آغاز می‌شود. بدون شک این رنگ گزینه‌های بیشتری را در اختیار مشتریان قرار داده و رقبا را از صحنه خارج می‌کند.

هواوی نوا 2 پلاس همراه با نوا 2 حدود دو ماه پیش معرفی شد. این اسمارت‌فون دارای بدنه‌ای فلزی با ساختاری نازک است که فقط 6.9 میلی‌متر ضخامت دارد. قاب پشتی این محصول ظاهری آینه‌ای خواهد داشت اما ما مطمئن نیستیم که پوششی شیشه‌ای یا فلزی که با نقره پوشیده شده این ظاهر را به‌وجود می‌آورد.

نوا 2 پلاس شامل صفحه نمایشی 5.5 اینچی با کیفیت 1080p، چیپ‌ست هشت هسته‌ای Kirin 659 و پردازنده گرافیکی Mali T830 MP2 است. برای این گوشی هوشمند 4 گیگابایت رم در‌نظر گرفته شده و در دو نسخه با حافظه‌های داخلی 64 و 128 گیگابایت به‌بازار آمده است. نوا 2 و نوا 2 پلاس در‌ ابتدا با پنج رنگ رز گلد، سبز، آبی سپیده دم، Streamer Gold و Obsidian Black عرضه شد. هواوی با در دسترس قرار دادن قاب‌های محافظی در چهار رنگ زیبا محصول جدید خود را جذاب‌تر نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH