ظاهرا در آی‌فون 8 خبری از سنسور اثر انگشت درون نمایشگر نخواهد بود

یکی از شایعات داغ در رابطه با آی‌فون 8، حذف دکمه فیزیکی هوم از این دستگاه بوده که نحوه استفاده از تاچ آی‌دی را تغییر می‌دهد. اگرچه گفته می‌شد که این سنسور درون نمایشگر تعبیه می‌گردد ولی ظاهرا اپل از این اقدام منصرف شده است. براساس یادداشتی، تحلیلگر Ming-Chi Kuo اعلام نموده که اپل برنامه خود مبنی بر قرار دادن سنسور اثر انگشت درون نمایشگر آی‌فون 8 را لغو کرده است.

باید به این نکته اشاره کرد که Kuo اعلام نکرده که این برنامه کاملا لغو شده ولی ظاهرا اپل دیگری علاقه‌ای به انجام آن ندارد. با لغو این پروژه، سوال مهمی برای ما پیش می‌آید که تاچ آی‌دی به کجا منتقل خواهد شد؟ برخی از گزارشات به قرارگیری این اسکنر درون دکمه پاور اشاره می‌کنند و بعضی دیگر جایگاه آن را در پشت دستگاه می‌دانند.

تاچ آی‌دی

براساس گزارشات اخیر، سنسور تشخیص چهره جایگزین تاچ آی‌دی خواهد شد که البته باتوجه به قرارگیری این سنسور در جدیدترین مک‌بوک پرو تولیدی این شرکت، احتمال کمی برای این اقدام وجود دارد. دلیل مشخصی جهت متوقف شدن این پروژه برای آی‌فون 8 در دست نیست ولی براساس گزارشات، شرکت سامسونگ نیز با برای به‌کارگیری این فناوری با مشکلاتی مواجه شده است. ظاهرا شرکت Vivo نسبت به کمپانی‌های دیگر زودتر به این فناوری دست پیدا کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH