گوشی یوتافون 3 مجهز به صفحه‌ نمایش دوم با فناوری جوهر الکترونیکی معرفی خواهد شد

گوشی جدید یوتافون 3 که آخرین نمونه از سری یوتافون بوده، به دلیل صفحه‌نمایش منحصربه‌فرد جوهر الکترونیکی که در پشت این محصول نصب‌ شده، معروف است. البته این اخبار به بیرون درز پیدا نموده و هیچ مقام رسمی از این کمپانی هنوز آن را تایید نکرده است.

گوشی یوتافون 3 انتظار می‌رود که نسبت به مدل‌های قبلی خود نازک‌تر شده و براساس شایعات دارای چیپست پردازنده اسنپدراگون 625 باشد که یکی از کم مصرف‌ترین تراشه‌های موجود در بازار است.

این گوشی رم 4 گیگابایتی داشته و با حافظه‌های داخلی 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود. این محصول کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دوربین دوگانه ندارد اما یک دوربین معمولی 12 مگاپیکسلی در پشت و 13 مگاپیکسلی در جلو دارد. ادعا می‌شود که ظرفیت باطری این گوشی 3200 میلی‌آمپر باشد.

لوگوی این گوشی طراحی منحصربه‌فردی دارد که برای کاربر بسیار جذاب بوده و در این لوگو عدد 3 به‌صورت یک کتاب طراحی‌ شده است. در ادامه باید در مورد صفحه‌ نمایش با جوهر الکترونیکی این گوشی سخن بگوییم که هم انرژی کمتری مصرف می‌کند و هم‌ چشمان را کمتر اذیت می‌کند و برای کسانی که از طریق گوشی کتاب مطالعه می‌کنند، بسیار مفید است.

باید به این نکته اشاره‌کنیم که دستگاه‌های کتاب‌خوان نیز صفحه‌ نمایش‌های مجهز به فناوری جوهر الکترونیکی داشته و بسیار مشابه گوشی Yota 3  هستند. این گوشی بیش‌تر یک محصول لوکس و تزیینی بوده تا اینکه برای عموم مردم ساخته‌ شده باشد اما در کل قیمتی قابل‌قبول و معقول دارد.

شایعات در مورد قیمت این گوشی به‌صورت زیر است، مدل 64 گیگابایتی در حدود 350 دلار و مدل 128 گیگابایتی 450 دلار قیمت داشته و تا بدین جا گزارش‌ها نشان می‌دهد که یوتافون 3 در آینده‌ای نزدیک در روسیه و چین عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH