گوشی هواوی میت 10

تیزر رسمی گوشی هواوی میت 10 منتشر شد

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، گوشی هواوی میت 10 در تاریخ 19 اکتبر در شهر مونیخ به‌صورت رسمی پا به عرصه رقابت خواهد گذاشت و طبق روال همیشگی کمپانی‌های مختلف، هواوی نیز یک عکس به‌عنوان تیزر رسمی این اسمارت‌فون منتشر کرده که شعار مخصوص این گوشی و زمان رونمایی از آن را نشان می‌دهد.

البته این تصویر به نوعی به‌عنوان دعوتنامه‌ای رسمی برای این مراسم هم محسوب می‌شود. هواوی شعار “برای دیدار محصولی منتظر بمان که ارزشش را دارد” را برای میت 10 درنظر گرفته که این شعار در بخش بالایی این تیزر خودنمایی می‌کند. همان‌گونه که بیان شد، زمان و مکان رسمی مراسم رونمایی از جدیدترین دستاورد کمپانی هواوی هم در این تصویر نشان داده شده است.

تیزر رسمی گوشی هواوی میت 10

برای فاش شدن مشخصات و امکانات این موبایل پرچمدار باید از حوصله و صبر کافی برخوردار باشید، چراکه از همین امروز تا تاریخ 16 اکتبر دقیقا دو ماه زمان باقی‌مانده است. هنوز صحبت زیادی درباره این گوشی به میان نیامده ولی گفته می‌شود هواوی میت 10 نیز همانند برخی رقبا، از صفحه نمایشی بدون حاشیه با اندازه 6.1 اینچی و نسبت تصویر 18 به 9 و رزولوشن 2160 در 1080 تحت عنوان نمایشگر EntireView بهره می‌برد. باید افزود که این فبلت به دوربینی دوگانه، تراشه Kirin 970 ساخت هواوی و 6 گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شود و سیستم‌عامل این موبایل نیز احتمالا اندروید نوقا نسخه 7.1 خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH