سامسونگ از دستبند هوشمند Gear Fit 2 Pro پرده برداشت

همانطور که انتظار می‌رفت، سامسونگ مراسم Unpacked 2017 خود را تنها به معرفی گلکسی نوت 8 محدود نکرد و نسل جدید دستبندهای سلامتی این شرکت موسوم به گیر فیت 2 به‌صورت رسمی برای علاقه‌مندان به گجت‌های پوشیدنی رونمایی شد.

محصولی که در طی هفته‌های اخیر، خبرها و شایعات زیادی را به خود اختصاص داد و اکنون موجودیت آن به صورت کاملا بی سروصدا در وب‌سایت‌های سامسونگ در اسپانیا و مالزی تایید شد. اقدامی ‌عجیب از سوی سامسونگ که حتی بیانیه‌ای نیز برای معرفی آن منتشر نشده بود. با این حال، گیر فیت 2 پرو با مشخصات و قابلیت‌هایی ارتقایافته نسبت به گیر فیت 2 فهرست شد که می‌تواند محصولی کم‌نظیر برای طرفداران این برند کره‌ای باشد.

طراحی این دستبند تغییر چندانی را در مقایسه با مدل سال قبل به خود ندیده، اما بندهای جدیدی به آن اضافه شده و چند ویژگی جدید را نیز در خود جای داده است. از جمله این ویژگی‌های جدید می‌توان به توانایی تحمل فشاری معادل 5 ATM اشاره کرد که می‌تواند در عمق 50 متری آب، جان سالم به در ببرد. همچنین، اپلیکیشنی با برند Speedo برای ردیابی فعالیت‌های آبی کاربر در این دستبند گنجانده شده است.

شایعات پیشین حاکی از آن بود که گیر فیت 2 پرو قادر به اجرای آفلاین اسپاتیفای است که این ویژگی در صفحه تبلیغاتی این دستبند در وب‌سایت‌های اعلام شده نیامده است. از دیگر ویژگی‌های مشترک میان گیر فیت 2 پرو با مدل قبلی، نمایشگر AMOLED، باتری 200 میلی آمپری و مجهز بودن به سیستم عامل اختصاصی سامسونگ موسوم به Tizen OS و الگوریتم‌های تشخیص تمرین یکپارچه اشاره کرد. هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه این دستبند منتشر نشده است. در خصوص قیمت این محصول نیز باید گفت که گیر فیت 2 پرو با قیمت احتمالی 199 دلار روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH