تصاویر اجزای داخلی آی‌فون‌های 7S و 8 منتشر شدند

در توییتی که اواخر هفته گذشته توسط مدیرعامل اپل، تیم کوک ارسال شده است، می‌بینیم که هندستی در جیب راست او قرار دارد که به احتمال زیاد اپل آی‌فون 8 است. کوک برای بازدید از CTS به سینسیناتی رفته بود . CTS یکی از همکاران قدیمی کوپرتینو در ساخت تجهیزات تست است. البته بحث در واقع آن هندستی است که درون جیب وی قرار دارد. طبق آن‌چه دیده می‌شود این دستگاه برای آی‌فون 7 بودن کمی بلند است و به دلیل باریکی‌اش هم نمی‌تواند آی‌فون 7 پلاس باشد، پس نتیجه می‌گیریم که آی‌فون 8 است.

غیر از این خبر توییت دیگری در رابطه با آی‌فون توسط بنجامین گسکین منتشر شده که  ظاهرا مادربرد اپل آی‌فون 7s را نشان می‌دهد. عدد 3217 نشان می‌دهد که این برد در سی و دومین هفته سال جاری ساخته شده است. هفته‌ای که دقیقا با هفتم آگوست آغاز می‌شد. با توجه به ظاهر و نوع این مادربرد باید گفت که نمی‌تواند متعلق به آی‌فون 8 باشد.

آی‌فون 7S

نکات دیگری که در این تصویر جلب توجه می‌کنند، پردازنده A11 بوده که با فرایند 10 نانومتری ساخته شده و نشان می‌دهد که هندست پیش رو قدرت‌مند و صرفه‌جوتر از دستگاه پیشین خود خواهد بود.

آخرین گزارش‌های منتشر شده اعلام داشته‌اند که کمپانی قصد دارد آی‌فون‌های جدید، اپل واچ سری 3 و دیگر موارد را روز دوازدهم سپتامبر معرفی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH