دیدگاه سایت‌های معتبر فناوری درباره گوشی هواوی نوا 2 پلاس

چند وقتی از ورود گوشی هوشمند هواوی نوا 2 پلاس به بازار ایران می‌گذرد و در گذشته نیز به بررسی این دستگاه قدرتمند و زیبا پرداخته‌ایم. از مشخصات فنی نوا 2 پلاس می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 659، رم 4 گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه 12 و 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و باتری 3340 میلی‌آمپری اشاره نمود.

برای آشنایی بیشتر با نوا 2 پلاس می‌توانید مقالات بررسی دوربین سلفی نوا ۲ پلاس: حرفه‌ای‌ترین سلفی‌ها را بگیر!، نگاهی به ویژگی‌های صوتی هواوی نوا ۲ پلاس و مقایسه دوربین سلفی و قابلیت صدای سه‌بعدی هواوی نوا 2 پلاس با اپل آی‌فون 7 را مطالعه نمایید.

بعد از معرفی هر دستگاه هوشمندی، رسانه‌های مرتبط در سراسر دنیا به بررسی آن‌‌ها می‌پردازند. در این مقاله قصد داریم تا نگاهی به بررسی‌های صورت گرفته از نوا 2 پلاس توسط وب‌سایت‌های معتبر فناوری داشته باشیم. با آی‌تی‌رسان همراه شوید.


Digital Trends

در بررسی وب‌سایت دیجیتال ترندز، طراحی و کیفیت ساخت بالای بدنه فلزی نوا 2 پلاس و رنگ‌های درنظر گرفته شده برای آن، مورد تحسین قرار گرفته است. کیفیت نمایشگر نیز در این بررسی فراتر از انتظار (در رده قیمتی) ارزیابی شده است.

دیجیتال ترندز وجود 64 گیگابایت حافظه داخلی به‌صورت استاندارد و همچنین 4 گیگابایت رم را نشان‌دهنده آینده نگری هواوی دانسته و شارژدهی باتری 3340 میلی‌آمپری را عالی ارزیابی کرده است.

دوربین دوگانه موجود در پنل پشتی نوا 2 پلاس به‌نظر دیجیتال ترندز، ویژگی‌های بی‌شماری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که مشابه آن را نمی‌توانید در این سگمنت پیدا کنید.


Stuff

وب‌سایت استاف بدنه فلزی یکپارچه دستگاه را باکیفیت توصیف نموده و به ضخامت کمتر آن نسبت به آی‌فون 7 اشاره کرده است. از نظر این وب‌سایت، حاشیه‌های کم نمایشگر، سنسور اثر انگشت با سرعت و دقت بالا و همچنین وجود جک 3.5 میلی‌متری صدا باعث برتری این گوشی نسبت به آی‌فون 7 شده است.

از نظر نمایشگر نیز به روشنایی و خوانایی بالای آن در زیر نور مستقیم آفتاب اشاره کرده و همچنین رنگ‌های صفحه نمایش آن را شفاف می‌‌داند.

استاف وجود 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برای این محدوده قیمتی را فراتر از انتظار توصیف کرده که عملکرد روان رابط کاربری نوا 2 پلاس را در پی دارد.

استاف می‌گوید دوربین اصلی دوگانه و سلفی 20 مگاپیکسلی مواردی هستند که در نمونه‌های مشابه نمی‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.


AndroidCentral

اندروید سنترال کیفیت فریم دستگاه را بهتر از برخی پرچمداران مطرح بازار می‌داند و ارگونومی آن را بسیار مناسب ارزیابی می‌کند. در بخش نمایشگر اگرچه رزولوشن نسبت به نسل گذشته ثابت باقی مانده اما، شفافیت افزایش چشمگیری داشته است.

وجود 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به همراه پردازنده 8 هسته‌ای Kirin 659 باعث شده تا رابط کاربری EMUI 5.1 بسیار روان اجرا شود و شاهد اختلافی میان نوا 2 پلاس و پرچمداران هواوی نباشیم.

نوا 2 پلاس

وجود دوربین دوگانه وجه تمایز اصلی میان دو نسل دستگاه‌های نواست. دوربین دوگانه نوا 2 پلاس دارای سنسورهای 12 و 8 مگاپیکسلی بوده که سنسور دوم وظیفه زوم اپتیکال را برعهده دارد. تصاویر ثبت شده توسط دوربین اصلی نوا 2 پلاس کیفیتی بالاتر از رده قیمتی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی آن از نظر سایت اندروید سنترال، قادر به ثبت تصاویر شارپ‌ و باکیفیت‌ است.


زومیت

بدنه‌ فلزی و خوش‌ساخت، طراحی زیبا، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی توانمند، دوربین دوگانه و مبدل دیجیتال به آنالوگ از جمله‌ شاخص‌ترین ویژگی‌های نوا ۲ پلاس هستند؛ ویژگی‌هایی که حتی در برخی از پرچم‌داران موجود در بازار نیز به چشم نمی‌خورند.

پردازنده‌ کایرین ۶۵۹ به‌کار رفته در نوا ۲ پلاس، مصرف انرژی پایینی دارد و عملکردی نسبتا خوبی در استفاده‌های روزمره را به نمایش می‌گذارد؛ ضمن آنکه حافظه‌ رم قابل توجه ۴ گیگابایتی این گوشی، تجربه‌ مالتی‌تسکینگ بی‌نقصی را به‌ ارمغان می‌آورد.

عکاسی گوشی در شرایط نوری مناسب، از اغلب میان‌رده‌های موجود در بازار بهتر است و دوربین سلفی تصاویری با جزئیات بالا و رنگ‌های زنده ثبت می‌کند. نمایشگر فول اچ‌دی و IPS هم یکی از نمونه‌های خوب بازار به شمار می‌رود و تصاویری شفاف و پویا ارائه می‌دهد.

شفافیت و دقت صدای ارائه‌ شده توسط نوا ۲ پلاس بسیار عالی است و به‌لطف تراشه‌ HiFi به‌کار رفته در آن، تجربه‌ موسیقی بسیار لذت‌بخشی توسط گوشی ارائه می‌شود.


جی‌اس‌ام

هواوی نوا 2 پلاس با وجود اینکه باید در رده میانی گوشی‌های هوشمند بازار قرار بگیرد، هم از نظر ظاهری و هم از نظر سخت‌افزاری بسیار نزدیک به گوشی‌های پرچم‌دار است و فاصله خیلی زیادی با آن‌ها ندارد. شیک و مدرن بودن، مهم‌ترین خصیصه نوا 2 پلاس به حساب می‌آید که این گوشی را گزینه‌ای مناسب خرید برای پیروان دنیای مد می‌کند.

در کنار ظاهر زیبا، سخت‌افزار خوبی هم برای گوشی در نظر گرفته شده تا از رقبایش در بازار کم نیاورد و خریدارش را جلوی دیگران سرافکنده نکند.


گجت‌نیوز

این دستگاه دارای طراحی بسیار زیبا و کیفیت ساخت بالایی است و در بخش فنی نیز عملکرد مناسبی از خود بر جای می‌گذارد. اگر به دنبال این هستید که گوشی جدیدی خریداری کنید که دارای نمایشگر بزرگی بوده، از متریال مرغوب ساخته شده باشد و از پس تمام نیازهای روزمر‌ه‌‌تان بدون مشکل بربیاید، نوا 2 پلاس گزینه‌ای است که می‌تواند به راحتی در لیست خرید شما جای بگیرد؛ به خصوص اگر نخواهید هزینه‌ خرید یک گوشی پرچم‌دار را بپردازید.


کلیک

تلفن هوشمند هواوی نوا 2 پلاس بهترین موبایل میان‎‌رده در بازار ایران است. نوا 2 پلاس از هواوی با سخت افزار قدرتمند، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با کیفیت، ظاهر زیبا و بخش نرم افزاری به‌روز شده، انتخابی مناسب و هوشمندانه برای خرید اسمارت‌فون در این محدوده قیمتی است که می‌تواند برای نسل جوان و مخصوصا خانم‌ها، تلفن هوشمند بی‌نظیری باشد.

4 در مورد “دیدگاه سایت‌های معتبر فناوری درباره گوشی هواوی نوا 2 پلاس”

  1. سلام روز بخیر
    خیلی ممنون هستم بخاطر زحمت های بی وقفه شما
    من میخاستم بدونم ( بدون در نظر گرفتن قیمت ) نوا 2 پلاس بهتره یا آنر 9 خیلی ممنونم.

  2. سلام
    توی رنج قیمتی این گوشی،به نظر من خریدگوشیهای زیر توصیه میشه:

    S6 دست دوم تمیز ،پرچمدار سال قبل سامسونگ با صفحه نمایش ودوربین کم نظیر (والبته باکمی پول بیشتر S7 دست دوم)
    HTC 10 پرچمدار سال قبل تایوانی با صدا ودوربین کم نظیروبدنه ی فلزی بسیار خوب
    P9 پرچمدار سال قبل هوآوی با دوربین بسیار خوب در زمینه ی عکاسی ونه فیلمبرداری
    G5 SE برادر کوچکتر پرچمدار سال قبل ال جی با دوربین بسیار خوب
    Z5 پرچمدار دوسال قبل سونی با دوربین خوب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH