اندروید P

گوگل کار بر روی نسخه بعدی سیستم‌ عامل اندروید را آغاز کرده است

با وجود این‌که زمان زیادی از معرفی نسخه نهایی اندروید اوریو نمی‌گذرد ولی به‌نظر می‌رسد که کمپانی گوگل توسعه نسخه بعدی سیستم‌ عامل اختصاصی خود را شروع کرده و همان‌طور که انتظار داریم نسخه جدید این پلتفرم، اندروید P نام دارد.

براساس گزارش وب‌سایت Xda Developers، این غول جستجوی اینترنتی فصل جدیدی را در پروژه متن‌باز توسعه سیستم‌عامل اندروید آغاز کرده که “master-p” نام گرفته و می‌توان گفت که این پروژه جدید با هدف توسعه نسخه بعدی سیستم‌عامل اندروید است. همچنین می‌توان بیان کرد که احتمالا گوگل اندروید P را قبل از رونمایی رسمی، بر روی گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL آزمایش و بررسی خواهد کرد.

اندروید P

البته هنوز هیچ‌کدام از این اطلاعات به‌صورت رسمی از سوی این کمپانی تایید نشده‌اند ولی با توجه به عرضه اندروید O و برنامه‌ریزی سالانه گوگل برای رونمایی از نسخه جدید این پلتفرم، به احتمال زیاد توسعه‌دهندگان این شرکت در حال کار بر روی اندروید P هستند و طبق روال همیشگی باید در بهار سال آینده منتظر رونمایی از ورژن اولیه و آزمایشی اندروید P باشیم.

هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید ورژن بعدی سیستم‌ عامل اختصاصی گوگل صحبت کنیم ولی مطمئنا در آینده خبرهای بیشتری درباره این پلتفرم منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH