اپلیکیشن‌های اسنپ و تپ‌سی از کار افتادند

به‌نظر می‌رسد که ساعاتی است دو اپلیکیشن مسافربری اسنپ و تپ‌سی که مشتریان بسیار زیادی در سطح شهرهای بزرگی چون تهران، مشهد، شیراز و اصفهان دارند، از دسترس خارج شده و قادر به اتصال و فعالیت در شبکه نیستند.

این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که متوجه می‌شویم این دو برنامه که پرمسافرترین اپلیکیشن‌های کشور هستند، به طور هم‌زمان غیرفعال شده و این امر نشان می‌دهد که عدم فعالیت آن‌ها به علت مشکلات فنی نیست.

جالب است بدانید که اپلکیشن مسافربری مربوط به شرکت تاکسیرانی یعنی کارپینو به‌خوبی کار می‌کند و حتی دیگر برنامه که آژانسی نام دارد نیز از دسترس خارج نشده است، اگرچه میزان کاربر بسیار پایین‌تر این برنامه سبب گردیده تا حساسیت چندانی برای کار کرد آن وجود نداشته باشد.

حال بایستی منتظر ماند و دید که دلیل خارج شدن این دو برنامه از سرویس چه بوده و چرا در شرایطی که مسافران و رانندگان بسیار زیادی از خدمات این دو اپلیکیشن استفاده می‌کنند، هر دو در یک زمان قادر به فعالیت نیستند.

با توجه به محبوبیت بسیار زیاد اسنپ و تپ‌سی در بین مردم و مزایای گسترده‌ای که برای مسافران به ارمغان آورده‌اند، نمی‌توان بدین راحتی چنین سرویس‌های ارزشمندی را از گردونه خدمت رسانی خارج کرد و چه بهتر است که در صورت بروز برخی مشکلات، بدون نیاز به مسدود سازی آن‌ها، از طرق دیگری این اختلافات حل و فصل شود تا نه مسافران زیاد آن‌ها ضرر کنند و نه رانندگان گسترده‌ای که از طریق فعالیت در این سرویس‌های نوین، به امرار معاش می‌پردازند.

3 در مورد “اپلیکیشن‌های اسنپ و تپ‌سی از کار افتادند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH