ویوو V7 پلاس با نمایشگر تمام صفحه و دوربین جلوی 23 مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت سازنده تلفن همراه چینی ویوو، به‌تازگی از یک اسمارت‌فون با نسبت تصویر 18 به 9 (Fullview) و دوربین سلفی 23 مگاپیکسلی به‌صورت رسمی رونمایی کرده است. این اسمارت‌فون با نام ویوو V7 پلاس شناخته می‌شود و به‌صورت هم‌زمان از دو سیم‌کارت و یک کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر مورد استفاده در این هندست، 5.99 اینچی بوده و وضوح آن 720 در 1440 پیکسل است. پنل مورد استفاده در این نمایشگر، IPS است و تقریبا می‌توان آن را بدون حاشیه کناری دانست. چیپ‌ست آرام گرفته در قلب ویوو V7 پلاس، اسنپدراگون 450 بوده که هشت هسته پردازشی با سرعت 1.8 گیگاهرتز دارد و از رابط گرافیکی آدرنو 506 استفاده می‌کند. چهار گیگابایت رم از دیگر مشخصات پردازشی این اسمارت‌فون است.

ویوو V7 پلاس از 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند که به واسطه کارت حافظه قابل ارتقا است. تولید نیروی مورد نیاز این هندست را یک باتری 3225 میلی‌آمپری برعهده دارد.

دوربین‌های مورد استفاده در ویوو V7 پلاس یکی از نقاط قوت این اسمارت‌فون هستند. این هندست از یک دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که به قابلیت Ultra HD مجهز شده است. این ویژگی چهار تصویر را به‌صورت هم‌زمان ثبت و با ترکیب آن‌ها، یک عکس با رزولوشن 64 مگاپیکسل را تحویل می‌دهد. دوربین سلفی ویوو V7 پلاس نیز 23 مگاپیکسلی بوده و از قابلیت‌هایی هم‌چون Face Beauty 7.0 و حالت پرتره با بک‌گراند تار برخوردار است.

این اسمارت‌فون منحصرا از طریق آمازون هند به فروش می‌رسد. پیش‌فروش این هندست از امروز آغاز و اولین عرضه آن از تاریخ 15 سپتامبر خواهد بود. Face Beauty 7.0 هم‌اکنون تنها در رنگ Matte Black و با قیمت 286 یورو به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH