سرمایه‌گذاری گوگل بر روی تکنولوژی AI camera

گوگل به رایگان گوشی پیکسل حادثه‌دیدگان طوفان هاروی را تعمیر می‌کند

طوفان هاروی خسارات زیادی از خود به جای گذاشته است. افراد زیادی جان خود را از دست داده‌اند، خانه‌های بسیاری ویران شده و عده زیادی از خانواده‌ها مجبور به تغییر مکان زندگی خود شده‌اند. این طوفان خسارات زیادی نیز بر اموال شخصی افراد از جمله تلفن‌های هوشمند، که از وسایل ارتباطی مهم در زمان حادثه بوده، وارد کرده است.

آخرین اخبار حکایت از آن داشتند که اپل در اقدامی، پیشنهاد تعمیر رایگان گوشی‌های آی‌فون را به کاربران خسارت دیده طوفان هاروی ارائه کرده است. حال نیز خبر رسیده، گوگل با همکاری uBreakiFix اقدام به تعمیر رایگان گوشی‌های پیکسل افراد خسارت دیده در طوفان هاروی می‌کند.

گوگل

در پستی که در وب‌سایت uBreakiFix منتشر شده، این شرکت اعلام کرده است گوشی‌های پیکسل کسانی که در طوفان هاروی آسیب دیده، به رایگان تعمیر خواهد شد. در این پست آمده:

 در تلاش برای تسکین داغ ناشی از خسارات طوفان هاروی، برای مشتریان و دوستان خود در منطقه هیوستون، همکاری نزدیکی با گوگل برای تعمیر رایگان گوشی‌های پیکسل را آغاز نموده‌ایم.

افراد خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به مراکز تعمیراتی uBreakiFix در منطقه هیوستون، اقدام به تعمیر گوشی‌های پیکسل خود کنند. لازم به ذکر است این خدمت رایگان تنها تا 30 سپتامبر ادامه دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH