گوشی ایسوس ذن‌فون V با دوربین 23 مگاپیکسلی در سایت ایسوس رویت شد

کمپانی تایوانی ایسوس گوشی جدید ذن‌فون V را برای ایالت متحده در نظر گرفته است. اگر بخواهیم مطابق زبان اپل صحبت کنیم، منظور از V باید همان عدد 5 در زبان رومی باشد اما این‌گونه نیست؛ زیرا حرف V در این گوشی به کلمه Verizon برمی‌گردد و ظاهرا به‌طور اختصاصی برای این اپراتور تولید شده است.

این اسمارت‌فون با شماره مدل V520KL ساخته شده است. ایسوس یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی از نوع امولد را برای ذن‌فون V در نظر گرفته است. این نوع صفحه نمایش را کمتر در گوشی‌های این کمپانی دیده بودیم. پردازش اطلاعات این اسمارت‌فون همانند گوشی ذن‌فون 3 Deluxe برعهده چیپست اسنپدراگون 820 خواهد بود. به‌علاوه یک رم 4 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا توسط کارت حافظه، باتری 3000 میلی‌آمپری و پورت یو‌اس‌بی نوع C را نیز باید به مشخصات این گوشی اضافه کرد.

ذن‌فون V

نقطه قوت ذن‌فون V را می‌توان دوربین آن دانست؛ جایی‌که یک دوربین 23 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 به همراه OIS در قاب پشتی آن جای گرفته است. ضمن آن‌که یک لنز 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی درنظر گرفته شده است. ذن‌فون V تنها در وب‌سایت ایسوس ثبت شده و ورایزن تنها به عنوان عامل فروش آن مشخص شده است. بنابراین از زمان عرضه و قیمت فروش آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH