بالاخره سامسونگ امکان غیرفعال کردن دکمه دستیار صوتی بیکسبی را فراهم کرد

سامسونگ هم‌زمان با رونمایی از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دستیار صوتی اختصاصی خود با نام بیکسبی را نیز معرفی کرد که دارای یک دکمه اختصاصی در کناره سمت راست گوشی هست. اخیرا این کمپانی کره‌ای امکان غیرفعال کردن دکمه دستیار صوتی بیکسبی را فراهم کرده است.

حدود یک ماهی می‌شود که دسترسی به این دستیار صوتی در سراسر جهان میسر شده است. در این میان گاهی اوقات اتفاق افتاده که به طور ناخواسته دکمه بیکسبی را می‌فشاریم و فورا دستیار صوتی سامسونگ فرا خوانده می‌شود. برای این که در دفعات بعدی پس از فشردن دکمه بیکسبی از این عمل جلوگیری شود، می‌توان عملکرد دکمه بیکسبی را غیر فعال کرد.

در آخرین بروزرسانی که برای دستیار صوتی بیکسبی منتشر شده، بخشی برای غیر فعال کردن عملکرد دکمه آن اضافه شده است. به این ترتیب با فشردن دکمه بیکسبی هیچ دستوری اجرا نشده و دستیار صوتی فرا خوانده نمی‌شود. در این صورت تنها با سوایپ کردن به سمت چپ در صفحه اصلی می‌توان دستیار بیکسبی را احضار کرد. هم‌چنین در هر لحظه می‌توان با گفتن عبارت “Hello Bixby” این دستیار صوتی را فعال کرده و از آخرین وضعیت ترافیک و اوضاع جوی مطلع شده یا این که یک شی را برای شناسایی به بیکسبی نشان دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH