با این آموزش فایل‌ها را با چند برابر سرعت بیشتر در گوشی‌‌های سامسونگ دانلود کنید!

دسترسی به سرعت بیشتر در دانلود فایل‌ها همواره یکی از خواسته‌های مهم کاربران بوده و از این رو عده زیادی به‌دنبال ترفند‌های مختلف برای آن هستند. اگر تلفن هوشمند سامسونگ دارید و از طرفی هم به‌دنبال راهی برای افزایش سرعت دانلود خود در گوشی هستید، این مطلب را حتما دنبال کنید.

قابلیت خاصی در گوشی‌های هوشمند سامسونگ با عنوان Download Booster موجود بوده که توسط آن می‌توانید، به سرعت دانلود بالا دسترسی داشته باشید. این ویژگی کاربردی زمانی قابل استفاده خواهد بود که شما به هر دو اتصال اینترنت دیتا و وای‌فای دسترسی دارید.

با فعال کردن Download Booster، گوشی شما برای دانلود فایل‌ها، از اتصال وای‌فای و دیتای سیم‌کارت به‌صورت همز‌مان استفاده کرده و با ترکیب کردن آن، سرعت دانلود‌تان را افزایش خواهد داد. در واقع حالتی را در نظر بگیرید که سرعت دانلود شما با وای‌فای 100 کیلوبایت بر ثانیه و با دیتا 200 کیلوبایت بر ثانیه است؛ در این حالت با فعال بودن قابلیت Download Booster، سرعت دانلود نهایی شما چیزی حدود 300 کیلوبایت بر ثانیه خواهد بود.

این ویژگی برای هنگامی که می‌خواهید در یک مدت زمان کوتاه به سرعت فایل مورد نظرتان را دانلود کنید، به‌شدت کاربردی است.

برای فعال‌سازی ویژگی Download Booster در گوشی‌های سامسونگ، مراحل زیر را به‌ترتیب دنبال کنید:

  1. وارد منوی تنظیمات شوید.

  1. بخش Connections را بیابید و روی آن کلیک کنید.

  1. در صفحه باز شده، More connection settings را انتخاب کنید.

  1. گزینه Download Booster را فعال کنید.

با فعال کردن Download Booster، یک آیکون جدید در نوار اطلاعات گوشی ظاهر می‌گردد که نمایش دهنده وضعیت استفاده وای‌فای و دیتا خواهد بود. به این موضوع هم دقت کنید که این قابلیت تنها برای دانلود فایل‌های با حجم‌ بالای 30 مگابایت فعال خواهد شد.

بهتر است در این زمان از برنامه‌های دانلود منیجر جانبی استفاده نکنید و فایل را توسط خود گوشی دانلود کنید. همچنین احتمال ساپورت نکردن بعضی از مدل‌ها از Download Booster وجود دارد.

نظر شما در رابطه با این قابلیت در گوشی‌های سامسونگ چیست؟

1 در مورد “با این آموزش فایل‌ها را با چند برابر سرعت بیشتر در گوشی‌‌های سامسونگ دانلود کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH