چگونه با آی‌فون‌های جدید ویدیوی 4K با کیفیت 60 فریم بر ثانیه بگیریم؟

اپل دوربین آی‌فون‌های 8 و 8 پلاس را در مقایسه با نسل قبل آن تغییر داد. حسگر جدید تعبیه شده 83 درصد نور بیشتری از حسگر آی‌فون 7 و 7 پلاس جذب می‌کند. ISP اختصاصی، پردازشگر جدید اپل A11 Bionic به همراه GPU مخصوصش تهیه تصاویری واقعی و پردازش نور را به ارمغان می‌آورند؛ اما تغییر اصلی در زمینه فیلم‌برداری بوده است.

آی‌فون 8، 8 پلاس و X قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه و گرفتن ویدیوهای اسلوموشن 1080p با نرخ 240 فریم بر ثانیه را دارند که مشخص شده است نتیجه کار شگفت‌انگیز خواهد شد. قابلیت‌های گفته شده، این گوشی‌ها را تبدیل به یک دوربین فیلم‌برداری کامل کرده است که کاربر باید همیشه همراه خود داشته باشد.

برای فعال کردن فیلم‌برداری 4K طبق معمول به آدرس Settings>Camera رفته و حالت فیلمبرداری خود را انتخاب کنید. فقط به خاطر داشته باشید حتی با وجود تغییراتی که اپل در فرمت اینگونه فیلم‌های گرفته شده بوجود آورده است، باز هم هر یک دقیقه فیلمبرداری فضایی حدود 400 مگابایت را به خود اختصاص خواهد داد.

در این بخش، وضوح مختلف فیلم‌برداری با سرعت آن‌ها درج شده و شما می‌توانید بسته به نیاز خودتان، یک گزینه را انتخاب نمایید! خیلی ساده بود، نه؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH