از این پس می‌توانید تعیین کنید چه افرادی زیر پست‌های اینستاگرام‌تان کامنت بگذارند

در روزهای اخیر بود که اینستاگرام اعلام کرد ماهانه 800 میلیون کاربر از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند. در طول ماه‌های گذشته نیز توسعه‌دهندگان اینستاگرام قابلیت‌های جدید و متنوعی را به این اپلیکیشن افزوده‌اند تا از حفظ جایگاه بدست آمده توسط این برنامه محبوب مطمئن شوند. به‌تازگی نیز قابلیت جدیدی به این شبکه اجتماعی اضافه شده که به هر کاربر اجازه می‌دهد تا مشخص کند که چه افرادی قادر به انتشار کامنت زیر پست‌های منتشر شده باشند.

هم‌اکنون کاربران می‌توانند از بین گزینه‌های موجود یعنی همه افراد، فقط افراد دنبال‌ کننده و یا فقط افراد لایک کننده یکی را انتخاب کرده و بدین ترتیب کنترل بیشتری روی بخش کامنت داشته باشند. همچنین فارغ از این‌که اکانت شما در حالت خصوصی (private) یا عمومی (public) قرار دارد، می‌توانید بخش دریافت نظر را برای افرادی که به ارسال کامنت از سوی آن‌ها علاقمند نیستید، ببندید.

اینستاگرام

این قابلیت را می‌توان به‌عنوان ارتقایی برای فیلتر بلاک کردن نظرهای نامناسب دانست که چندی پیش در ماه ژوئن به اینستاگرام اضافه شد چراکه این فیلتر در ابتدا فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کرد ولی اکنون زبان‌های عربی، آلمانی، فرانسوی و پرتغالی نیز در لیست پشتیبانی قرار گرفته‌اند و با این ویژگی کامل‌تر از گذشته شده است.

همچنین در نسخه جدید این شبکه اجتماعی هر کاربر قادر است هنگام پخش ویدیو زنده در صورتی‌که فرد موردنظر نیاز به کمک یا حمایت داشته باشد، به‌طور ناشناس ویدیو را به اینستاگرام گزارش دهد تا پیامی برای حمایت از کاربر برای فالوورها و دوستانش ارسال شود. این شبکه اجتماعی اعلام کرده که تیم‌های موردنظر برای این قابلیت به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخ به چنین گزارش‌هایی هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH