گوشی اچ‌تی‌سی U11 پلاس تاییدیه‌های رگلاتوری چین را دریافت کرد

آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، باید منتظر نسخه جدیدی از اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی U11 باشیم. اخیرا یک اسمارت‌فون از این کمپانی تایوانی توانسته تاییدیه 3C چین را دریافت کند که آن را منتسب به گوشی اچ‌تی‌سی U11 پلاس می‌دانند.

ظاهرا بیش از پیش به زمان رونمایی از اچ‌تی‌سی U11 پلاس نزدیک شده‌ایم؛ زیرا به‌تازگی گوشی جدیدی از اچ‌تی‎سی با شماره مدل HTC 2Q4D200 موفق به دریافت تاییدیه3C  چین شده که احتمالا نسخه چینی پرچمدار جدید تایوانی‌ها یعنی اچ‌تی‌سیU11  پلاس است. لازم به ذکر بوده که دریافت این تاییدیه برای عرضه گوشی‌های هوشمند در کشور چین لازم است. هم‌چنین باید اشاره کرد که این گوشی همان شماره مدلی را دارد که مدتی پیش تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده بود.

گوشی اچ‌تی‌سی U11 پلاس

پیش از این عنوان شده بود که این اسمارت‌فون تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد اما بدون دریافت مجوزهای رگلاتوری چین این امر امکان‌پذیر نبود. در حالی‌که هیچ کدام از مشخصات اصلی دستگاه توسط گواهینامه‌های اخیر مشخص نشده‎اند، اما گفته می‌شود که این گوشی از طراحی بدون لبه و صفحه نمایش کم حاشیه بهره می‌برد. دیگر مشخصات اصلی نیز با بهبودهایی همراه بوده است. با این تفاسیر گوشی اچ‌تی‌سی U11 پلاس را می‌توان نمونه ارتقایافته اچ‌تی‌سی U11 دانست.

مطابق شایعات، انتظار داریم که این هندست به یک صفحه نمایش 5.99 اینچی با رزولوشن QHD مجهز شود و پردازش اطلاعات آن را نیز چیپست اسنپدراگون 835 بر عهده داشته باشد. میزان حافظه داخلی نیز 64 یا 128 گیگابایت خواهد بود. ضمن آن‌که یک سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک لنز 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی اچ‌تی‌سی U11 پلاس در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH