یک تبلت بسیار بزرگ؛ هدیه پاناسونیک به آندرویدی‌ها!

41C9705B2BE4438213FD3CBB527929_h498_w598_m2به نظر می‌رسد، هنوز نمایشگاه IFA 2013 برلین برگزار نشده کمپانی‌های حاضر در این مراسم، شروع به نبرد روانی علیه یک‌دیگر کرده‌اند و این موضوع وقتی جالب می‌شود که می‌فهمید، محصول جدید پاناسونیک یکی از رقبای تبلتی جدید، کمپانی‌های نام‌دار فعلی خواهد بود. این تبلت بنا بر گفته پاناسونیک 20 اینچی بوده از وضوح تصویر 4K، بهره مند شده است. این تبلت 20 اینچی، احتمالا قبل از برگزاری نمایشگاه IFA 2013 برلین رونمایی خواهد شد.

panasonic-20-inch-4k-tablet-hands-on-sg-6-580x408

تبلت 20 بسیار بزرگ پاناسونیک، با شعار ” زندگی بهتر، دنیای بهتر” در مرحله طراحی و تولید قرار گرفته است. پاناسونیک قصد دارد در روز 4 سپتامبر ( 13 شهریور) با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی، تبلت جدیدش را معرفی کند و سپس آن را در نمایشگاه IFA برلین، به نمایش عمومی بگذارد.

طرح مفهومی تبلت پاناسونیک، یک صفحه نمایش 20 اینچی اولد 4K را ارائه می‌کند. این نشانه آن است که، نمایش‌گر 20 اینچی به کار گرفته شده برروی این تبلت می‌تواند رزولوشنی در حدود 2160*3840 پیکسل را ارائه دهد. تبلت 20 اینجی 4K پاناسونیک احتمالا با توجه به ابعاد نمایش‌گر و رزولوشن آن، تراکم پیکسلی در حدود 220 ppi را فراهم می‌کند. در ماه ژانویه گفته می‌شد، تبلت جدید پاناسونیک قرار است با مشخصاتی نظیر سیستم عاملی از خانواده ویندوز و پردازنده اینتل عرضه شود اما با توجه به این‌که پاناسونیک پیش‌تر توانسته بود با به کار گیری سیستم عامل متن باز آندروید گوگل برروی محصولات خود به موفقیت فراوانی دست پیدا کند، دور از ذهن نیست اگر بگوییم تبلت 20 اینچی پاناسونیک آندرویدی خواهد بود. حال باید منتظر ماند و دید، تولیدکنندگان و کمپانی‌های نام‌دار قرار است با معرفی چه محصولات جدیدی، مشتریانش را غافل‌گیر نمایند!

8 در مورد “یک تبلت بسیار بزرگ؛ هدیه پاناسونیک به آندرویدی‌ها!”

  1. مایکروسافات نوکیا رو خرید اچ تی سی چند تا گوشی معرفی کرد فردا مراسم رونمایی و معرفی گوشی گالکسی نوت 3 و سونی ایکسپریاz1 است ولی آیتی رسان از هیچ کدام آن ها حتی یک خبر هم نذاشت!

    1. آره من هم همین خبر رو چند روز پیش تو انجمن آیتی رسان دیده بود و کلی هم باهاش در موردش بحث کردیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH