شرکت مایکروسافت آپدیت پاییزی توسعه‌دهندگان ویندوز 10 را منتشر کرد

آخرین نسخه از ویندوز 10 آماده نصب بر روی سیستم‌های کاربران شد. آپدیت پاییزی توسعه‌دهندگان ویندوز 10 منتشر شده ولی با این وجود، طبق معمول چند هفته‌ای طول می‌کشد تا تمامی کاربران ویندوز 10 به آن دسترسی داشته باشند. اگر از جمله کاربرانی هستید که نمی‌توانند تا موعد موردنظر صبر کنند، می‌توانید Windows Update را چک کنید یا مستقیم به وب‌سایت ویندوز 10 بروید و با فشردن دکمه Update نسبت به به‌روزرسانی سیستم خود اقدام کنید. البته دریافت فایل ISO و نصب آن بر روی سیستم نیز از دیگر راه‌های به‌روزرسانی ایمن سیستم است.

نسخه جدید ویندوز با پشتیبانی از هدست‌های Windows Mixed Reality که فروش آن‌ها به‌تازگی آغاز شده و می‌توان رابط آن را در تسک‌بار مشاهده کرد، پا به میدان گذاشته است. استفاده بیشتر از زبان طراحی جدید Fluent ویژگی دیگر این سیستم عامل بوده که می‌توان در به‌روزرسانی مذکور نشانه‌های بیشتری از آن یافت.

آپدیت پاییزی توسعه‌دهندگان ویندوز 10

با استفاده از برنامه Photos جدید، کاربر قادر خواهد بود فیلترها، متن و افکت‌های سه‌بعدی جدیدی بر روی تصاویر و فیلم‌های خود قرار دهد. قابلیتی به کورتانا اضافه شده که می‌توان توسط آن سیستم را خاموش، راه‌اندازی مجدد و یا به حالت خواب برد. Edge پشتیبانی کاملی از کتاب‌های الکترونیکی و حاشیه‌نویسی در فایل‌های PDF به عمل آورده و از این به بعد وب‌سایت‌ها می‌توانند به تسک‌بار پین شوند. در حوزه امنیتی نیز مایکروسافت اقدام‌های بهتری برای مقابله با ransomware به‌وجود آورده است.

3 در مورد “شرکت مایکروسافت آپدیت پاییزی توسعه‌دهندگان ویندوز 10 را منتشر کرد”

  1. خیلی خوبه همین ده رو داره پیشرفتش میکنه و اپدیت میده هی نمیره نسخه جدید بزنه ۱۱ ۱۲ و غیره که هی کاربراش به خرج بی اندازه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH