استیو وزنیاک پلتفرم آموزشی Woz U را راه‌اندازی کرد

استیو وزنیاک که به همراه استیو جابز شرکت اپل را پایه‌گذاری کرده بود، اقدام به تاسیس موسسه آموزش مهارت‌های مرتبط با تکنولوژی با نام Woz U کرده است. ایده اصلی که بهانه تاسیس این مرکز آموزشی بوده، ارتقای کیفیت آموزش‌های مرتبط با صنعت تکنولوژی عنوان شده است. در حقیقت وزنیاک قصد دارد توسط پلتفرم آموزشی Woz U متخصصانی را پرورش دهد که خلا موجود برای مشاغل پردرآمد مرتبط با تکنولوژی را پر کنند.

مقر اصلی این آموزشگاه در آریزونا واقع شده و گفته می‌شود که علاوه‌بر دوره‌های آموزشی آنلاین، بیش از 30 مکان آموزشی در سراسر آمریکا و حتی جهان برای آموزش‌ دانشجویان به‌صورت حضوری اختصاص داده خواهد شد. وزنیاک هدف خود را در این موسسه آموزش و تعلیم افراد برای ورود به بازار کار بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف عنوان کرده است.

پلتفرم آموزشی Woz U

این موسسه همچنین یک اپلیکیشن موبایل داشته که مناسب‌ترین دوره‌ها را به هر فرد معرفی می‌کند. دوره‌هایی که اکنون در این آموزشگاه برگزار می‌شود شامل دوره‌های متخصصان پشتیبانی کامپیوتر و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار بوده و گفته می‌شود دوره‌های علوم داده، توسعه اپلیکیشن‌های موبایل و امنیت سایبری در آینده نزدیک برگزار خواهند شد.

یکی از پلتفرم‌های موسسه Woz U این امکان را برای شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی فراهم می‌کند که کارمندان خود را از طریق دوره‌های تخصصی موجود آموزش دهند. از دیگر پلتفرم‌های این موسسه می‌توان به برنامه K-12 STEAM اشاره داشت که مفاهیم مهندسی دیجیتال را به دانش‌ آموزان در سنین نوجوانی آموزش می‌دهد.

3 در مورد “استیو وزنیاک پلتفرم آموزشی Woz U را راه‌اندازی کرد”

  1. این استیو ویزویز چی میگه چی طراحی کرده مثلا من که متوجه نشدم زیاد ولی هرچی هست ب درد ما نمیخوره برا خودشون خوبه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH