OnePlus 5T

فاش شدن رندر جدیدی از گوشی وان‌پلاس 5T که طراحی آن را نشان می‌دهد

کمپانی وان‌پلاس در سال گذشته از محصول جدیدی رونمایی کرد که یکی از قوی‌ترین اسمار‌ت‌فون‌های بازار به حساب می‌آمد. گوشی وان‌پلاس 3T که نسخه دیگری از پرچمدار وان‌پلاس 3، که در ماه نوامبر سال پیشین رسما پا به عرصه وجود گذاشت و حالا هرچه به زمان سالگرد این رونمایی نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات بیشتری درباره این‌که چینی‌ها تصمیم دارند همان راه گذشته را طی کرده و از وان‌پلاس 5T پرده‌برداری کنند، به گوش می‌رسد.

اخیرا نیز رندر جدیدی از این اسمارت‌فون فاش شده و همان‌طور که مشاهده می‌کنید به‌نظر می‌رسد این دستگاه از یک صفحه نمایش 6 اینچی با حاشیه اندک و نسبت تصویر 18 به 9 بهره خواهد برد. البته باید افزود که تصویر لو رفته بیشتر شبیه یک تیزر تبلیغاتی است.

 وان‌پلاس 5T

از دیگر موارد مشخص در این عکس می‌توان به نبود سنسور اثر انگشت در پنل جلویی دستگاه اشاره کرد که احتمالا به دلیل استفاده از طراحی بدون حاشیه که در اکثر اسمارت‌فون‌های سال جاری رایج شده، این سنسور نیز در پشت دستگاه قرار گرفته است. همچنین از قرار معلوم، یک اسپیکر در لبه پایینی وان‌پلاس 5T تعبیه گشته ولی خبری از وجود نمایشگری با لبه‌های خمیده (همانند پرچمداران سامسونگ) نیست. گفته می‌شود که صفحه نمایش این اسمارت‌فون توسط شیشه گوریلا گلس 2.5D محافظت خواهد شد.

3 در مورد “فاش شدن رندر جدیدی از گوشی وان‌پلاس 5T که طراحی آن را نشان می‌دهد”

  1. برندای چینی همشون توی کشور خودشون بخری خوبه
    وگرنه مثلا تو ایران نه قطعاتش هست نه پشتیبانی میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH