بررسی تصویری امکانات جدید اندروید اوریو برای گلکسی S8 و S8 پلاس

سامسونگ اندروید اوریو بتا را برای گوشی‌های هوشمند گلکسی S8 و S8 پلاس در آمریکا، انگلیس و کره جنوبی عرضه کرده است. اگر در هر یک از کشورهای نام‌برده سکونت دارید، می‌توانید این به‌روزرسانی جدید را دریافت کنید.

شرایط استفاده از به‌روزرسانی اوریو بتا این بوده که باید نسخه آنلاک، Sprint یا T-Mobile گلکسی S8 و S8 پلاس را خریداری کرده باشید. اگر در انگلیس سکونت دارید، دسترسی به نسخه آنلاک کفایت می‌کند. در صورت مهیا بودن شرایط ذکر شده، کافیست در سامسونگ ممبرز و سامسونگ اپ دستگاه خود را پیدا و به‌روزرسانی جدید را دریافت کنید.

در نسخه اندروید اوریو بتا، صفحه‌کلید، حافظه ابری، مدیریت دوگانه برنامه‌ها و قابلیت‌های امنیتی بهبود پیدا کرده‌اند.

با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا قابلیت‌ها و امکانات اندروید اوریو بتا را در گلکسی S8 و S8 پلاس بررسی کنیم:

بهبود صفحه‌کلید

تغییرات زیادی در صفحه‌ کلید یا همان کیبورد سامسونگ رخ‌ داده است. در حال حاضر 4 تم با کنتراست بالا که از ایموجی 5.0 پشتیبانی می‌کند در این صفحه‌ کلید گنجانده‌ شده است. نوار ابزار جدیدی به صفحه کلید افزوده شده که افزایش سرعت کار با آن را در پی دارد. توسط به‌روزرسانی جدید می‌توانید در قسمت GIF، آن‌ها را جستجو و ارسال کنید، بدون این‌که نیازی به بیرون آمدن از برنامه باشد.

افکت پخش نور در لبه‌ها

در به‌روزرسانی اندروید اوریو بتا، الگوهای نورپردازی مختلفی اضافه‌ شده که می‌توانید حالت‌های مختلف را انتخاب کرده و یکی از آن‌ها را برگزینید. در این میان افکت‌های رنگین‌کمان و چندرنگ مشاهده می‌شود که باعث درخشان شدن لبه‌ها شده و ظاهر زیباتری به گوشی هوشمند می‌بخشد.

مخفی کردن آلبوم‌ها در گالری

قابلیت جدیدی در گالری اضافه‌ شده که امکان مخفی کردن آلبوم‌ها نام دارد. شما می‌توانید آلبوم‌های شخصی و محتویات آن را از دید و دسترس دیگران خارج کنید.

میانبرهای اپلیکیشن‌ها

سامسونگ برای میانبر برنامه‌ها هم فکرهایی کرده و در اندروید اوریو امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. توسط میانبرها می‌توان به ویژگی‌های ضروری برنامه‌ها دسترسی داشت. به‌عنوان‌ مثال، میانبرهای اپلیکیشن یوتیوب در دو زبانه Trending یا Subscriptions دیده می‌شود که بدون باز کردن اپلیکیشن می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

تعویق اعلانات

تعویق اعلانات (نوتیفیکیشن اسنوز) جدید بسیار کارآمدتر طراحی‌ شده است. کشیدن هر نوتیفیکیشن به سمت راست به شما این امکان را می‌دهد که نوتیفیکیشن را برای 15، 30، 60 و یا 120 دقیقه غیر فعال و پنهان کنید.

پیام‌رسان دوگانه

سامسونگ پیام‌رسان دوگانه را معرفی کرده است، قابلیتی کارآمد که به شما اجازه می‌دهد با دو حساب کاربری مجزا از یک اپلیکیشن پیام‌رسان استفاده کنید. در حال حاضر این قابلیت در واتس‌اپ، فیس‌بوک، اسکایپ، فیس‌بوک مسنجر، اسنپ چت و اینستاگرام قابل‌ دسترسی است.

بهبود در سامسونگ Dex

توسط داک سامسونگ Dex، کاربر می‌تواند گوشی خود را به یک نمایشگر بزرگ‌تر متصل کرده و همانند کامپیوتر از آن استفاده کند. در اندروید اوریو به‌روزرسانی‌هایی به این قابلیت اضافه‌ شده است. یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌ها، اضافه شدن لانچر بازی به Dex بوده که به کاربر این امکان را می‌دهد با اتصال گوشی به مانیتور، بازی کند. همه بازی‌ها با قابلیت Dex سامسونگ هماهنگ نیستند و در دانلود بازی‌ها باید به این نکته توجه کنید.

7 در مورد “بررسی تصویری امکانات جدید اندروید اوریو برای گلکسی S8 و S8 پلاس”

  1. اون نور پردازی لبه ها فوق العادس من همیشه فکره اینو میکردم ک تو پرچم دارای قدیمی رنگ مشکی حداقل ی چراغ واس دور دکمه هوم میزاشتن

  2. فعلا که مشکل داره …میگن ریست فکتوی بشه گوشی بریک میشه و میسوزه…هیچی به iosنمیرسه خیلی عالیه

  3. اشکان موسوی

    کاش بوکه رو هم به دوربین اضافه میکرد ایشالله تو اپ بعدی حتما اضافه میشه شایدم نسخه بتا نداره تو اصلیش بزارن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH