زمان رونمایی از گوشی تاشوی سامسونگ موسوم به W2018 فاش شد

اخیرا اخباری در خصوص گوشی تاشوی سامسونگ موسوم به W2018 در فضای مجازی منتشر شد. در جدیدترین این اخبار، کاربری با نام کاربری _MMDJ@ در حساب توئیتر خود زمان معرفی این گوشی تاشو را اعلام کرده است.

مطابق پست این فرد، گوشی تاشوی سامسونگ روز اول دسامبر یعنی کم‌تر از دو هفته دیگر در شهر Xiamen چین معرفی خواهد شد. این توئیت در واقع پوستری رسمی است که شامل تمام گوشی‌های سری W در 10 سال اخیر است. در این پوستر تصاویر افراد مشهوری مشاهده می‌شود که به عنوان مهمان ویژه در مراسم رونمایی از این اسمارت‌فون حضور خواهند داشت. به‌علاوه، این مراسم دارای جنبه خیریه است که توجهات به این رویداد را دو چندان خواهد کرد.

طی 10 سال گذشته کمپانی سامسونگ معرفی گوشی‌های سری W را به عنوان وسیله‌ای برای جمع‌آوری کمک‌های خیریه مدنظر قرار داده است. توئیت این فرد شامل ترکیبی از تصاویر فعالیت‌های مختلف خیریه و تصاویری از سال‌های گذشته است.

اگر بخواهیم از جنبه سخت‌افزاری به گوشی تاشوی سامسونگ نگاه کنیم باید بگوییم که با اسمارت‌فون پرقدرتی روبرو هستیم. W2018 قدرتمندترین گوشی تاشویی بوده که سامسونگ تا به امروز تولید کرده است. این اسمارت‌فون به دو صفحه نمایش 4.2 اینچی فول اچ‌دی، تراشه پرقدرت اسنپدراگون 835 و رم 6 گیگابایتی به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. ظرفیت باتری این دستگاه 2300 میلی‌آمپر عنوان شده و اندروید نوقا نیز به‌صورت پیش‌فرض هدایت سیستم این اسمارت‌فون را بر عهده دارد.

با آن‌که در W2018 از دوربین دوگانه استفاده نمی‌شود اما شایعات بر این اشاره دارند که دوربین اصلی این دستگاه دارای لنزی 12مگاپیکسلی است و برای اولین‌بار در دنیا شاهد به‌کارگیری سنسورهایی با میزان گشودگی دریچه دیافراگم f/1.5 خواهیم بود. دوربین سلفی گوشی تاشوی سامسونگ سنسوری 5 مگاپیکسلی خواهد داشت. پیش از این نیز تصاویری از این اسمارت‌فون تاشو منتشر شده بود که در آن‌ها همانند دیگر پرچمداران کره‌ای‌ها، حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه به چشم می‌خورد. علی‌رغم حضور حسگر اثر انگشت در این دستگاه، _MMDJ@ ادعا می‌کند که در گوشی تاشو جدید از اسکنر عنبیه چشم نیز استفاده شده است.

به‌علاوه، W2018 مجهز به دستیار مجازی بیکسبی خواهد بود که دکمه‌ای مجزا نیز برای آن در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود که سامسونگ در همین ماه و پیش از عرضه گوشی تاشوی جدید خود، امکان استفاده از نسخه چینی دستیار مجازی بیکسبی را برای کاربران این کشور فراهم کند. هنوز درباره قیمت این گوشی اطلاعاتی منتشر نشده اما با توجه به سخت‌افزار قدرتمند آن احتمالا با قیمت بالایی روبرو خواهیم شد. اسمارت‌فون مذکور فقط به بازار چین منحصر شده و سامسونگ آن را با همکاری به‌نام‌ترین اپراتورهای شبکه چین عرضه خواهد کرد.

6 در مورد “زمان رونمایی از گوشی تاشوی سامسونگ موسوم به W2018 فاش شد”

    1. جواد بالویی

      اونی که شما منظورتونه باید بهش بگیم گوشی منعطف که متاسفانه خیلی اوقات با این سری W و گوشی‌های تاشو اشتباه گرفته میشه. گوشی منعطف سامسونگ با این خیلی فرق داره و احتمالا به این زودیا معرفی نمیشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH