ردمی نوت 5

تصاویر واقعی و ویژگی‌های گوشی شیائومی ردمی نوت 5 منتشر شد

شیائومی ردمی نوت 4 یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های چینی بود که توانست چند رکورد فروش نیز به نام خود ثبت کند. این گوشی در آگوست سال 2016 رونمایی و عرضه شد و حال وقت آن رسیده است تا با عضو جدید خانواده یعنی ردمی نوت 5 دیداری داشته باشیم. برای اولین‌‌بار تصاویری واقعی از این گوشی به همراه برخی ویژگی‌های آن در سایت Weibo منتشر شده است.

براساس این تصویر، ردمی نوت 5 دارای پردازنده اسنپدراگون 635 خواهد بود. صفحه نمایش آن 5.99 اینچی با نسبت تصویری 18:9 و کیفیت Full HD است. این دستگاه دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی است که 54 گیگابایت آن در دسترس کاربر خواهد بود. حداقل یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت دستگاه وجود دارد و اندروید به‌کار رفته در آن نسخه 7.1.2 نوقا است. انرژی مورد نیاز این قطعات را یک باتری 4000 میلی‌آمپری تامین خواهد کرد.

همچنین اطلاعات دیگری نیز می‌توان از تصویر به دست آورد؛ به احتمال زیاد حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه تعبیه شده و در جلو نیز شاهد حضور تنها یک دوبین سلفی خواهیم بود. کلیدهای فیزیکی کنترل صدا و پاور نیز همانند ردمی نوت 4 در سمت راستی گوشی قرار دارد.

8 در مورد “تصاویر واقعی و ویژگی‌های گوشی شیائومی ردمی نوت 5 منتشر شد”

  1. شیائومی خیلی برند خوبیه هر کی با شیائومی کار کرده خیلی بهتر می‌فهمه با کمترین هزینه بیشترین امکاناتو در اختیارتان میگذارد منکه چن سالی هس از شیائومی استفاده میکنم خیلی هم راضیم کدوم برندا مثه سامی یا هواپی یا سونی حافظه ۱۲۸یا۲۵۶میذارن شیائومی عشقه عشششششق

  2. دقیقا از سامسونگ کپی میکنن این چینی ها طرح گوشی هاشون رو ..اصلا استاندارد ساخته نمیشن ..باطری۴۰۰۰هزار داره منفجر نشن خوبه?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH