در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام، با یک درخواست ساده به لایو ویدیو دوستان خود بپیوندید

ماه گذشته اینستاگرام ویژگی جدیدی را معرفی کرد که به کاربران این اجازه را می‌داد تا دوستان خود را به لایو ویدیوهای خود دعوت کنند. در واقع این دعوت کردن یک طرفه بود و دوستانتان نمی‌توانستند از شما درخواست کنند تا به ویدیوی شما ملحق شوند. در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام، دوستانتان نیز می‌توانند با یک درخواست ساده به لایو ویدیو شما بپیوندند.

اینستاگرام در این باره اعلام کرده:

زمانی‌که به ویدیو زنده دوستان خود نگاه می‌کنید به سادگی و با لمس دکمه Request در بخش کامنت می‌توانید از دوستان خود درخواست کنید تا به ویدیوی زنده او بپیوندید. پس از مشاهده تاییدیه و پذیرفته شدن درخواستتان، چند لحظه بعد همه چیز آماده می‌شود تا به لایو ویدیو دوست خود ملحق شوید. در این مرحله صفحه نمایش تلفن همراهتان به دو بخش مساوی تقسیم می‌شود. شما می‌توانید هر زمانی‌که بخواهید ویدیوی زنده دوست خود را ترک کنید؛ چه زمانی‌که فقط برای یک سلام کردن ساده به او پیوسته باشید، چه برای گفت و گویی طولانی این کار را انجام داده باشید.

این بدان معناست همان گونه که تاکنون شما دوستان خود را به ویدیوهای زنده دعوت می‌کردید از این پس این رابطه دو طرفه شده و دوستان شما نیز می‌توانند به ویدیوی زنده شما بپیوندند. همان گونه که اینستاگرام توضیح داده، جدای از این که می‌توان به ویدیوی دیگران پیوست، می‌توان گفت این همان لایو ویدیوی معمولی است؛ جایی‌که کاربران انتخاب می‌کنند که استوری‌های خود را به اشتراک بگذارند یا بعد از اتمام کارشان آن را نادیده بگیرند. آن‌طور که اینستاگرام اعلام کرده، این تغییرات هم‌اکنون در نسخه 24 نرم‌افزار اینستاگرام اعمال شده و از طریق گوگل‌پلی و آی‌تونز اپ استور قابل دریافت است.

7 در مورد “در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام، با یک درخواست ساده به لایو ویدیو دوستان خود بپیوندید”

  1. وحید افشاری

    دوستان اگه کسی میدونه جواب بده من گوشیم گلکسی گرند پریمه اندروید شش ویکه گوشی مدل بالایه تقریبا ولی من گزینه ریکوست رو ندارم برا لایو دونفره ونمیتونم برم بالا همیشه هم اینستاگرام ابدیته نمیدونم چکار کنم اگه کسی دلیل رو میدونه خواهش میکنم راهنمای کنن این ایدی ازنستاگراممه(vahidafshary64)???مرسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH