گوشی گلکسی A8 2018

تصویر جدید گوشی گلکسی A8 2018 بخش پشتی آن را به خوبی نمایش می‌دهد

گزارشات اخیر حاکی از آن بوده که سامسونگ ممکن است در سری A اسمارت‌فون‌های خود تغییراتی ایجاد کند. این اخبار بیشتر در مورد عضوهای جدید این خانواده یعنی گلکسی A8 2018 و گلکسی A8 پلاس است. علاوه‌بر تصاویر پنل جلویی و اطلاعات نرم‌افزاری گوشی گلکسی A8 2018، اکنون رندری از آن منتشر شده که بخش پشتی دستگاه را به خوبی به نمایش گذاشته است.

مطابق شایعات گذشته، به‌نظر می‌رسد این کمپانی کره‌ای در نظر دارد که نام گوشی‌های مورد انتظار گلکسی A5 و گلکسی A7 2018 را به ترتیب به گلکسی A8 2018 و گلکسی A8 پلاس تغییر دهد. بدین ترتیب دیگر خبری از عضو جدید با نام گلکسی A3 نخواهد بود. برخی منابع چینی عنوان کرده‌اند به دلیل این‌که جدیدترین پرچم‌داران سامسونگ با نام‌های گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 عرضه شده‌اند، این کمپانی برای تطابق نام گوشی‌های جدید سری A با پرچم‌داران امسال تصمیم به تغییر نام اعضای جدید خانواده A گرفته است.

اخیرا تصویری از برادر کوچک‌تر این دو عضو جدید منتشر شده که در آن هیچ اشاره‌ای به نام گلکسی A8 2018 نشده اما منبع خبر اعتقاد دارد که این تصویر مربوط به همین هندست است. در این تصویر نیز همانند تصاویر گذشته، اسکنر اثر انگشتی را می‌بینیم که عمود با دوربین اصلی در زیر آن تعبیه شده است. شاید این تصاویر داغ دل کاربران گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس را به دلیل محل قراگیری نامناسب حسگر اثر انگشت در این اسمارت‌فون‌ها تازه کند. با این‌حال این تغییر را به فال نیک گرفته و آن را بهبودی در طراحی جدید محصولات سامسونگ می‌پنداریم. به‌علاوه، در بالای این سنسور بیومتریک، تک دوربین گوشی گلکسی A8 2018 را می‌بینیم که در کنار فلش LED قرار گرفته است.

پیش از شایعه شده بود که این دو هندست از تراشه‌ 14 نانومتری اگزینوس 7885 و 4 گیگابایت رم بهره خواهند برد. ضمن آن‌که نسخه مخصوص کشور چین از تراشه اسنپدراگون 660 و 6 گیگابایت رم برخوردار است. با آن‌که مدت زیادی از انتشار اندروید اوریو می‌گذرد اما ظاهرا میان‌رده‌های جدید سامسونگ از اندروید 7.1.1 بهره خواهند برد تا در آینده‌ای نزدیک به‌روزرسانی اندروید اوریو برای آن‌ها منتشر شود. از آن‌جایی‌که هر دو اسمارت‌فون مذکور توانسته‌اند پروانه FCC را کسب کنند، احتمالا سامسونگ اواخر ماه دسامبر یا اوایل ماه ژانویه از تازه‌ واردهای خود رونمایی می‌کند.

6 در مورد “تصویر جدید گوشی گلکسی A8 2018 بخش پشتی آن را به خوبی نمایش می‌دهد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH