آی‌فون

شایعه: نسخه 6.5 اینچی آی‌فون 2018 از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد

در ماه گذشته، مینگ‌ چی‌کو، تحلیل‌گر موسسه KGI Securities ادعا کرد که اپل در سال 2018، 3 مدل گوشی آی‌فون را به بازار عرضه خواهد کرد. ویژگی‌های جدید به اشتراک گذاشته شده توسط موسسه Nomura که یک شرکت اوراق بهادار ژاپنی است، با پیش‌بینی‌های آقای کو مطابقت دارد؛ زیرا Nomura نیز ادعا می‌کند که کمپانی کوپرتینویی، 2 مدل از این دستگاه با نمایشگر اولد و یک مدل آی‌فون مجهز به نمایشگر LCD را در سال 2018 عرضه خواهد کرد.

بنا بر اظهارات موسسه Nomura، گوشی آی‌فونی که در سال 2018 با صفحه‌نمایش LCD به بازار عرضه می‌شود، از طراحی لبه‌به‌لبه مشابه گوشی آی‌فون X بهره خواهد برد. این گوشی تنها دارای یک دوربین منفرد در پنل پشتی دستگاه است و نمایشگر آن مجهز به قابلیت فورس‌تاچ نخواهد بود. فعال‌سازی دستگاه از طریق ویژگی فیس آی‌دی انجام می‌شود و انتظار می‌رود که این آی‌فون، در محدوده 650 تا 900 دلار قیمت‌گذاری شود. آقای کو ادعا کرده که این مدل، دارای صفحه‌نمایش 6.1 اینچی از نوع TFT LCD است.

شرکت اوراق بهادار ژاپنی نیز ادعا می‌کند که یک گوشی آی‌فون با نمایشگر اولد 5.8 اینچی معرفی می‌شود که به‌نظر می‌رسد به عنوان دنباله‌ای از گوشی آی‌فون X، از راه خواهد رسید. مدل دیگری از گوشی آی‌فون با نمایشگر اولد وجود دارد که مدل پلاس لقب گرفته است و مشخصاتی مشابه آی‌فون با نمایشگر اولد 5.8 اینچی دارد؛ اما از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 6.5 اینچی میزبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این گوشی، با ویژگی‌هایی نظیر پشتیبانی از 2 سیم‌کارت و 512 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شود.

بعید است که این آی‌فون‌ها مجهز به سنسور تاچ‌ آی‌دی باشند و کلیه مدل‌ها، از بریدگی نامعمولی که در گوشی آی‌فون X معرفی شد، بهره خواهند برد. همچنین، موسسه Nomura اظهار کرده است که آی‌فون‌های جدیدی که در سال 2019 عرضه می‌شوند، مجهز به دوربین تشخیص 3 بعدی در قسمت پشتی گوشی، خواهند بود. قرار دادن دوربینی با ویژگی‌های دوربین TrueDepth در پنل پشتی دستگاه، کمپانی اپل را قادر می‌سازد تا به هدف خود که پشتیبانی کامل از فناوری واقعیت‌افزوده در گوشی‌های آی‌فون است، دست یابد.

مدل مجهز به نمایشگر LCD که قیمت ارزان‌تری دارد، توسط کمپانی‌های پگاترون و احتمالا ویسترون، مونتاژ خواهند شد. اما انتظار می‌رود 2 مدل آی‌فونی که مجهز به نمایشگر اولد هستند، توسط کمپانی فاکسکان مونتاژ شوند. موسسه Nomura گفته که اطلاعات فوق در مورد گوشی‌های آی‌فون سال 2018 را از طریق بررسی زنجیره تامین محصولات اپل به‌دست آورده است. این شرکت ادعا می‌کند که تامین‌کنندگان و مشخصات آی‌فون‌های آینده، تا پیش از 3 ماهه اول یا دوم سال 2018، نهایی نخواهند شد.

4 در مورد “شایعه: نسخه 6.5 اینچی آی‌فون 2018 از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH