کمپانی اپل تا به امروز، 34 میلیون دستگاه اپل‌واچ به فروش رسانده است

با وجود این‌که در صنعت گجت‌های پوشیدنی، دیوایس‌ها و برند‌های متعددی در حال فعالیت هستند ولی با توجه به گزارش منتشر شده از سوی پایگاه تحقیقاتی Vincent Thielke، به‌نظر می‌رسد که کمپانی اپل تنها برنده این بازار رقابتی بوده است.

براساس ایمیلی که به وب‌سایت Mashable ارسال شده، شرکت اپل ادعا می‌کند که از سال 2015 تا به امروز توانسته 34.4 میلیون دستگاه اپل‌واچ را روانه بازار کند. این ادعا بدین معناست که اهالی کوپرتینو سهم خود را در این صنعت افزایش داده و هم‌اکنون بیش از نیمی از این بازار پررونق را در اختیار دارند. در حقیقت اپل سهمی 51.6 درصدی از همه اسمارت‌واچ‌های عرضه شده تاکنون را تصاحب کرده است.

کمپانی اپل تا به امروز 34 میلیون دستگاه اپل‌واچ به فروش رسانده است

البته گفته می‌شود که آمار منتشر شده چندان دقیق نیست و با اندکی اغراق همراه گشته، چراکه این کمپانی از زمان عرضه اپل‌واچ تاکنون، هنوز به شکل رسمی هیچ‌گونه آمار مشخصی درباره میزان محصولات ارائه شده برای فروش، تعداد دستگاه‌های فروخته شده و مقدار درآمدی که این شرکت از فروش ساعت‌های هوشمند خود به‌دست آورده، ذکر نشده است. همچنین باید افزود که این نخستین مرتبه‌ای نیست که چنین اخباری را درباره حکم‌رانی اپل بر بازار گجت‌های پوشیدنی می‌شنویم.

چندی پیش نیز این کمپانی نسل سوم اپل‌واچ را رسما معرفی و در اختیار خریداران قرار داد. این دستگاه در مقایسه با نسل پیشین یک تغییر کلیدی و مهم را تجربه می‌کند و آن هم پشتیبانی از شبکه اتصالات LTE است، به‌گونه‌ای که از این پس برای استفاده از اینترنت یا برقراری تماس نیازی نیست اسمارت‌واچ خود را به یک دستگاه آی‌فون متصل نمایید.

4 در مورد “کمپانی اپل تا به امروز، 34 میلیون دستگاه اپل‌واچ به فروش رسانده است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH