آمازون

آمازون قصد دارد برای یوتیوب یک رقیب معرفی کند

این اولین‌بار نیست که اخباری از این دست را می‌شنویم. ظاهرا آمازون قصد دارد یک رقیب برای یوتیوب به دنیا معرفی کند. البته زمان این اعلان هم بی دلیل نیست و حتما از مشکلات به‌وجود آمده بین این شرکت و گوگل در رابطه با حذف یوتیوب از Echo Show شنیده‌اید.

جدیدا هم با فایل شدن دو درخواست نام تجاری توسط آمازون، این خبر تقویت می‌شود که این کمپانی قصد دارد برای یوتیوب یک جایگزین ایجاد کند.

یوتیوب بزرگ‌ترین وب‌سایت ویدئو در دنیاست. این سرویس هم‌اکنون هم رقبایی دارد، اما این رقبا به گرد پای‌ش هم نمی‌رسند. با این وضع حتی اگر آمازون واقعا هم یک جایگزین برای یوتیوب ایجاد کند، رقابت کردن با آن قطعا کار آسانی نخواهد بود.

درخواست دو نام تجاری آمازون تیوب و اوپن تیوب توسط این شرکت به دفتر تجاری و پتنت آمریکا ارائه شده است. در توضیحات این درخواست‌ها آمده که این وب‌سایت قرار است برای کاربران تصاویر، صداها، تصویر و صداهای غیر قابل دانلود و از پیش ضبط شده را از طریق شبکه بی‌سیم ارائه دهد.

احتمالا شما هم پس از شنیدن این دو نام به این فکر افتاده‌اید که ممکن است برای آمازون مشکل قانونی ایجاد شود، اما مسلما اگر چنین سرویسی واقعیت پیدا کند، کمپانی نام‌های بهتری برای این رقیب انتخاب خواهد کرد.

فعلا از نام ارائه شده و یا توضیحات نمی‌توان به قطعیت نظری در این رابطه داد، مخصوصا وقتی خود آمازون تا الان حرفی در این‌باره نزده است.

5 در مورد “آمازون قصد دارد برای یوتیوب یک رقیب معرفی کند”

  1. خداییش یوتیوب دوست داشتنی هست، فکر کنم همه این سایت رو دوست دارن و یه جورایی هم تعصب دارن روش، من که خیلی ازش استفاده کردم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH