طرحی مفهومی از هواوی P11X با دوربین سه‌گانه منتشر شد

تقریبا مدت زمان زیادی تا عرضه پرچم‌دار جدید شرکت هواوی یعنی P11 باقی مانده است؛ با این وجود افراد مختلفی دست به خلق کانسپت‌هایی از این گوشی زده‌اند. در همین خصوص به‌تازگی ویدیویی در یوتیوب منتشر شده که سعی کرده تا چهره گوشی شاخص سال بعد این شرکت چینی را که با نام هواوی P11X خوانده می‌شود، نشان دهد. این ویدیو براساس شایعات و اخباری که پیرامون ویژگی‌های این گوشی وجود دارد، منتشر شده است.

هواوی P11X

هواوی P11X دارای لبه‌هایی گرد بوده و همانند آی‌فون X در بالای صفحه نمایش فضای کوچکی وجود دارد، اما ظاهرا این فضا کوچکتر از پرچم‌دار اپل است. جدا از این بریدگی، با یک صفحه نمایش کاملا بدون حاشیه روبرو هستیم. از ویدیوی منتشر شده چنین برمی‌آید که جنس این گوشی از شیشه و فلز باشد. در سمت راست آن 4 دکمه فیزیکی وجود دارد؛ یکی از آن‌ها دکمه پاور، دو دکمه برای کنترل صدا و یکی نیز برای دوربین تخصیص یافته است که البته با توجه به حذف این دکمه در بیشتر گوشی‌ها و شایعات موجود پیرامون دوربین بسیار قدرتمند به‌کار رفته در این محصول، وجود این دکمه دور از ذهن نخواهد بود.

پشت آینه مانند گوشی میزبان سه دوربین است که به‌صورت عمودی در سمت چپ قرار گرفته‌اند. فلاش‌ LED دوگانه و فوکوس لیزری نیز از دیگر اجزای این مجموعه هستند. دوربین‌های دوگانه ثانویه گوشی در فضای جلویی تعبیه شده‌اند. اگرچه استفاده از دوربین سه‌گانه در گوشی‌ها کاری تقریبا بی‌نظیر است، اما احتمال استفاده از این فناوری وجود دارد. چندی پیش Evan Blass تبلیغاتی از هواوی P11X منتشر کرد که در آن صحبت از دوربین سه‌گانه 40 مگاپیکسلی و زوم هیبریدی 5 برابر بود.

دیگر ویژگی‌های دستگاه شامل جک 3.5 میلی‌متری هدفون، اسپیکرهایی در قسمت پایین گوشی و رنگ‌های قرمز و مشکی می‌شود. اگرچه این ویدیو تنها یک کانسپت از هواوی P11X است، اما می‌تواند کمک بزرگی به شکل دادن تصور کاربران از پرچم‌دار آینده هواوی کند.

4 در مورد “طرحی مفهومی از هواوی P11X با دوربین سه‌گانه منتشر شد”

  1. والا ما دیده بودیم ک دوربین اولی فوکوس میکنه دوربین دوم پشت فلو میکنه…این سومیش چیکار میکنه معلوم نیست

  2. امیدوارم این نباشه طراحیش خیلی ضایعس ..به جا دوربین باید رو کیفیت صفحه باطریش کار کنه برای قوی تر شدن

  3. این دیگه چیه چقدر ضایعس ۳ تا. دوربین چیه اخه گذاشته براش..دیگه همه دارن از هدف اصلیشون دور میشن ..فک میکنن همه چی فقط دوربینه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH